تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ویدئو شیعه راه اندازی شد

  • کد خبر : 26673
  • 13 اسفند 1392 - 16:35

سایت ویدئو شیعه نزدیک به یک ماه است که به صورت آزمایشی راه اندازی شده است .

 

به گزارشکمال مهر، مصطفی جوادی نسب مدیر سایت “ویدئو شیعه” در گفتگو با فرهنگ نیوزخبرداد: سایت ویدئو شیعه نزدیک به یک ماه است که به صورت آزمایشی راه اندازی شده است .

جوادی نسب در بیان اهداف راه اندازی این سایت افزود: هدف ما این است که محلی برای انتشار فضائل و مناقب امیرالمومنین آماده کنیم .امروزه یکی از ابزارهای تبلیغ کلیپ و ویدیو هست و ما تلاش داریم از این فرصت در جهت تبلیغ مکتب امیرالمومنین استفاده کنیم. یعنی فضایی را محیا کنیم که به طور اختصاصی و در فضای کاملا محترمانه و به دور از تعصبات به جوابگویی شبهات مطرح شده توسط برادران اهل سنت بپردازیم. اما نه به صورت یک طرفه بلکه مخاطبان نیز می توانند با عضویت در این سایت و آپلود فیلم های مورد نظر در این راه ما را یاری نمایند.

وی در مورد میزان بازدید و استقبال از این سایت افزود : بازدید قابل توجهی داریم اما عضویت خوب نبوده است و امیدواریم بتوانیم به اندازه سر سوزنی در جهت معرفی مکتب اهل بیت تلاش کنیم و مطمئن هستیم برکت این کار را هم خود اهل بیت می دهند.به قول شاعر: آب دریا را اگر نتوان کشید/ هم به قدر تشنگی باید چشید

وی در پایان خاطر نشان کرد:سایتهای خبر رسانی به شدت در حمایت از سایتهایی که در دفاع از مکتب اهل بیت فعالیت می کنند ضعیف هستند .همین صدا و سیما ! سایت کلپچ را معرفی می کند ولی هیچ وقت از کارهای فاخر شیعه حمایت نکرده است.چرا باید فعال شیعه در فضای مجازی علاوه بر دغدغه محتوای ارزشی و ولایی ، دغدغه نشر مطلب را هم داشته باشد.در ماجرای راه اندازی کمپین وبلاگ نویسی حضرت زهرا ، ما از ۲۰ سایت خبری درخواست کردیم که خبر افتتاح را کار کنند . ولی حتی جواب ایمیل و فکس ما را هم ندادند.در حالی که اگر این سایت در مسائل سیاسی و… می بود به راحتی تبلیغ و حمایت می شد .برخی ها انگار فراموش کرده اند امروز هر چه دارند از حضرات معصومین (ع) است.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x