تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

نمایشگاه آثار شهدای حزب‌الله لبنان+تصاویر

  • کد خبر : 26188
  • 12 اسفند 1392 - 8:01
نمایشگاه آثار شهدای حزب‌الله لبنان+تصاویر

با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای مقاومت اسلامی و مسئولین عالی رتبه حزب‌الله نمایشگاه آثار شهدای حزب‌الله در مدرسه المهدی(عج) لبنان افتتاح شد.

به گزارش کمال مهر به نقل از ابنا، به مناسبت ششمین سالگرد شهادت حاج «عماد مغنیه» و برای تجلیل از فداکارهای دیگر شهدای مقاومت از جمله «سید عباس موسوی» دبیرکل پیشین حزب‌الله و شهید «راغب حرب» نمایشگاه آثار شهدای حزب‌الله با عنوان “ترنم شهادت” در مدرسه المهدی(عج) جنوب لبنان برگزار شد.

در این نمایشگاه «شیخ احمد مراد» مسئول روابط عمومی حزب‌الله در منطقه جنوب با تاکید بر ادامه ادامه راه مقاومت و جهاد؛ شهدای حزب‌الله را مایه مباهات و افتخار شیعیان لبنان دانست.

در این مراسم خانواده‌های شهید ربیع فارس، شهید محمود قبیسی، شهید محمد نعیم، شهید محمد خلیل، شهید سلیمان خازم، شهید علاء نمر جشی و شهید علی الحاج علی حضور داشتند.

همچنین آثار و یادگاری‌های شهید علی حیدر، شهید علی جشی، شهید حسن دایخ، شهید حسن دعبول، شهید یاسین صبرا،  شهید حسن ناصر الدین،  شهید حسن فقیه و شهید صلاح یوسف که در سه منطقه جوبا، الشهابیه و سلعا سوریه به شهادت رسیدند در این نمایشگاه به معرض دید علاقمندان به مقاومت اسلامی گذاشته شده است.

علاوه بر این از شهید شیخ راغب حرب شیخ الشهدای حزب‌الله و سید هادی نصرالله فرزند سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله آثاری به نمایش درآمده است.

در پایان نیز هفت اصله نهال به نام هفت شهید حزب‌الله توسط پدر و مادر شهدا و یا بستگان آنها در مدرسه المهدی(عج) کاشته شد.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x