تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مجازات سنگین برای مدعی نیروی ماوراء طبیعی/شکایت دختران با ادعای آزار و اذیت

  • کد خبر : 26265
  • 12 اسفند 1392 - 9:24
مجازات سنگین برای مدعی نیروی ماوراء طبیعی/شکایت دختران با ادعای آزار و اذیت

حکم مجازات مردی که متهم است در پوشش رفع مشکلات دختران جوان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دیوان عالی کشور تائید شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، بر اساس شکایت شاکیان، این مرد متهم است با راه اندازی یک موسسه فرهنگی و به بهانه رفع مشکلات روحی و روانی دختران آنها را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار می داد. رسیدگی به این پرونده در پی شکایت چند دختر جوان در دستور کار پلیس کرج قرار گرفت. ماموران در ادامه “پ. ه” را در موسسه اش در شهرک وحدت کرج دستگیر کردند.در ادامه پرونده برای رسیدگی به شعبه ۸۰ دادگاه کیفری فرستاده شد. در جلسه محاکمه یکی از شاکیان گفت : مدتی بود دچار مشکل روحی و جسمی شده بود. متهم مدعی بود از طریق هیپنوتیز می تواند مشکلم را حل کند. به همین خاطر قبول کردم مرا هیپنوتیز کند. وقتی به حالت عادی برگشتم متوجه شدم او مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است.

متهم نیز در جلسه دادگاه منکر تمام اتهاماتش شد و گفت: شاکیان به خاطر دشمنی با من این ادعا را مطرح کرده اند.

قضات شعبه ۸۰ دادگاه کیفری پس از محاکمه متهم را به اعدام محکوم کردند. با اعتراض “پ.ه” پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم را نقض کرده و پرونده را برای رسیدگی به دادگاه بازگرداندند.

این بار پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری فرستاده شد که قضات دادگاه چهار جلسه محاکمه را برگزار کردند. در حالی که شاکیان همچنان مدعی بودند که مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند متهم تمام اتهامات را رد کرد و ادعاهای شاکیان را دروغ دانست.

قاضی محمدی کشکولی رئیس دادگاه ختم این جلسه را اعلام کرد و برای تصمیم گیری با قضات مستشار وارد شور شدند.قضات دادگاه پس از بررسی پرونده متهم را به ۹ سال زندان، سه سال تبعید و تحمل شلاق محکوم کردند.

با اعتراض متهم به حکم مجازاتش پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم مجازات را تائید کردند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x