تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

زورگیری‌های شبانه با “لباس سربازی”/خود زنی متهم برای رهایی از دستبند

  • کد خبر : 26132
  • 11 اسفند 1392 - 13:40

پسر جوانی که با پوشیدن لباس سربازی اقدام به زورگیری و اخاذی از مسافران پایانه غرب تهران می‌کرد، دستگیر شد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، ساعت ۲ بامداد امروز عوامل گشت کلانتری ترمینال غرب در حین گشت زنی در قسمت تخلیه مسافران بوده که به فردی به هویت “احسان” ۲۳ ساله با لباس فرم سربازی که یک باطوم در کمر بسته بود، مواجه شدند.

عوامل کلانتری که به وی مشکوک شده بودند نزدیکتر رفته و از وی درخواست کارت شناسایی و حکم ماموریت نمودند که پسر جوان به ماموران گفت: بنده سرباز یکی از کلانتری‌های شهرستان کرمانشاه هستم و اقدام به فرار نموده‌ام.

در ادامه پلیس قصد بازداشت پسر جوان را داشت که وی به محض خوردن دستبند به دستش شروع به خودزنی کرد که توسط عوامل کلانتری مهار و تحت الحفظ به پایگاه منتقل گردید.

در ادامه ماموران با کلانتری مربوطه تماس گرفته که افسر نگهبان آن کلانتری بیان داشت: ما چنین شخصی را در کلانتری نداریم و این سرباز اصلاً سرباز ما نیست.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: چند ماه پیش فردی که لباس سربازی به تن داشت با این مشخصات در کرمانشاه اقدام به زورگیری و اخاذی از مردم کرده بود که دستگیر شد و به احتمال قوی وی همان فرد می‌باشد که پس از آزادی از زندان مجدد به اعمال خلافکارانه خود روی آورده است.

رئیس کلانتری ۲۰۹پایانه غرب رییس سرگرد محمود مالمیر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت:  در بازرسی بدنی از متهم دو برگه کشف گردید که یکی مربوط به پزشکی ناجا مبنی بر معافیت پزشکی سرباز مربوطه و دیگری مربوط به برگه بازداشت نامبرده صادره از سوی دادسرای نظامی که تاریخ آن گذشته و نشان می‌داد که متهم به جرم سوء استفاده از لباس مقدس سربازی و غصب عنوان چندی در بازداشت بوده است و پس از تحمل حبس پس از آزادی از زندان مجدداً به غصب عناوین نظامی روی آورده که پرونده ایی در این زمینه تشکیل و به دادسرا ارسال گردید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x