تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

هتک حرمت زنان زیبارو در مناطق خلوت

  • کد خبر : 25615
  • 10 اسفند 1392 - 9:04
هتک حرمت زنان زیبارو در مناطق خلوت

عزیز بیک نظروف دادستان ازبکستان چهارشنبه اعلام کرد دستگاه قضایی این کشور دو فرد را که به ۱۱ زن در ازبکستان و قزاقستان تجاوز کرده و آنان را به قتل رسانده اند ، به حبس ابد محکوم کرد.

گروه حوادث «کمال مهر» ؛  عزیز بیک نظروف دادستان ازبکستان چهارشنبه اعلام کرد دستگاه قضایی این کشور دو فرد را که به ۱۱ زن در ازبکستان و قزاقستان تجاوز کرده و آنان را به قتل رسانده اند، به حبس ابد محکوم کرد.

این دو تن به نام های عبدالسید عمروف و پولات پارادالیف که هر دو ازبک هستند ، هفت زن را در تاشکند و مناطق مجاور آن و همچنین چهار زن را در ازبکستان در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ کشته بودند.

این قتل های سریالی سروصدای زیادی در ازبکستان کرد اما هیچ خبری درباره این ماجرا تا زمان انتشار مقاله نظروف درباره پایگاه رسمی دادستانی منتشر نشده بود.

نظروف در مقاله خود نوشت:«این قاتلان همواره به یک شکل عمل کرده اند: آنان زنان زیبارو را در تاکسی گیر می آوردند، قربانیان خود را به مکان های خلوت می کشاندند ،به آنان تجاوز و سپس آنان را خفه می کردند و پول ها و وسایل با ارزش آنان را به سرقت می بردند.»

وی گفت:« ماموران تحقیق، بیش از ۲۰۰ تن را به عنوان شاهد در این پرونده مورد بازجویی قرار دادند و اطلاعات حدود ۵۰ هزار تلفن همراه را بررسی کرده اند.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بی‌شک ، او مشخص نکرد این محاکمه چه زمانی برگزار شده است اما تصریح کرد یکی از قاتلان به نام پولات پاردالیف در قزاقستان بازداشت شده است و پیش از این در این کشور به زندان ابد محکوم و سپس برای محاکمه مجدد به ازبکستان مسترد شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x