تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

دست یاری به سوی مردم دراز می کنم

  • کد خبر : 25695
  • 10 اسفند 1392 - 10:27
دست یاری به سوی مردم دراز می کنم

من به سیستم‌های دولتی امیدی ندارم و برای کمک به بیماران ام اس دست یاری به سوی مردم دراز می‌کنم.

به گزارش کمال مهر، ” حمید فرخ نژاد” با حضور در بازارچه خیریه بیماران “ام اس” گفت: از چند ماه پیش من افتخار سفیری این بنیاد را پیدا کردم و  بیشتر در جریان این بیماری قرار گرفتم و تا پیش از آن تنها از وجود چنین بیماری آگاهی داشتم اما بعد از این اتفاق با خانواده بیماران “ام اس” آشنا شدم و از طریق “دکتر کرمانپور” و مطبوعاتی که با آنها در ارتباط بودم، متوجه شدم که خانواده ها به راستی با مشکل گرانی داروها روبرو هستند اما همیشه و مواقع مختلف مردم ما ثابت کردند که در صحنه هستند و جلوتر از ماها و دولت‌ها، خودشان دست به کار می شوند.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جشن هایی در واقع برای تبلیغ درخواست‌های بیماران است و از این جهت خیلی مهم و موثر است و من موقعی  که به کشورهای مجاور همچون امارات رفته بودم، متوجه شدم که دوستان خیلی زیادی هستند که می خواهند به این عزیزان کمک کنند اما در این مواقع نمی دانند این کار را چگونه انجام بدهند؟

“فرخ نژاد” تصریح کرد : امیدوارم همه مردم ما و هر کس هر جور و به هر مقداری که می تواند به انجمن “ام اس” و انجمن های این چنینی برای رفع مشکلات بیماران کمک کند. به نظر من در چنین جریانی خانواده‌ها تحت فشار هستند و نمی‌گذارند فشار عصبی این ماجرا به فرزندانشان منتقل شود. اما باز آرزو می‌کنم که اگر مسئولان صدا من را می‌شنوند و این مطالب را می‌خوانند کمک کند البته من سیستم‌های دولتی امید چندانی ندارم و از همین طریق دست یاری را به سوی مردم کشورمان دراز می کنم .

گفتنی است؛ “حمید فرخ نژاد” در پایان این مراسم به همراه کوچکترین سفیر ام اس،  “محمدرضا هرسینی”  به روی سن رفت و برای همه مردم آرزوی سلامتی کرد.

شایان ذکر است؛ ” حمید فرخ نژاد” سال گذشته جایزه خود در جشنواره فیلم فجر را تقدیم به انجمن “ام اس” ایران کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x