تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کلاهبرداری ۶۰میلیونی با نام پزشک زیبایی

  • کد خبر : 25354
  • 08 اسفند 1392 - 9:48
کلاهبرداری ۶۰میلیونی با نام پزشک زیبایی

پزشک قلابی که خود را جراح زیبایی معرفی می کرد دستگیر شد.

گروه وبگردی «کمال مهر» ؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت خانمی به نام “م” در خصوص اینکه چند نفر با عنوان پزشک از وی مبلغ ۶۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده‌اند موضوع سریعا در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی گفت: ماجرا از این قرار بوده که خانم “م” به علت اینکه دستانش در آتش سوخته و زیبایی خود را از دست داده بود به دنبال جراح زیبایی بوده که شخصی به نام “الف” با حقه و زبان‌بازی شخص دیگری به نام “س_ج” معروف به “اهورا” را به عنوان پزشک جراح زیبایی معرفی می کند .
عبدالمالکی افزود: شاکی در پی تماس های که با کلاهبرداران داشته مبلغ ۶۰ میلیون ریال جهت عمل جراحی به حساب “س_ج” واریز می کند و از آن روز به بعد متهمین ناپدید می شوند .
رئیس پلیس بهارستان ادامه داد: با پیگیری افسران پلیس آگاهی مشخص شد، متهم “س_ ج” به علت جرایم دیگر، در زندان یکی از استانهای جنوبی کشور است. پلیس با چهره نگاری و انجام تحقیقات ویژه پلیسی مخفیگاه همدست وی “الف” را شناسایی و متهم را دستگیرکردند .
وی افزود: متهم ردیف اول در بازجویی ها به کلاهبرداری خود با همکاری “س_ ج” اعتراف کرد.
داودعبدالمالکی در خاتمه افزود : متهمان برای تحقیقات و بررسی بیشتر در خصوص ارتکاب جرائم مشابه با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی هستند .
منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x