تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

از شرق تا قلب ایران، آغاز الی بیت المقدس/ شش استان، عرصه نمایش اقتدار بسیج

  • کد خبر : 25466
  • 08 اسفند 1392 - 13:24
از شرق تا قلب ایران، آغاز الی بیت المقدس/ شش استان، عرصه نمایش اقتدار بسیج

رزمایش الی بیت المقدس، دقایقی پیش همزمان در شش استان کشور، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، سمنان، قم و تهران آغاز شد.

به گزارش کمال مهر، در شش استان کشور، رزمایش الی بیت المقدس دقیاقی پیش آغاز شد که هدف آن، بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بالابردن توان نظامی بسیجیان کشور است.

سردار فضلی جانشین فرماندهی بسیج مستضعفین ، فرماندهی رزمایش الی بیت المقدس را در ۵ استان با محوریت خراسان رضوی بر عهده دارد.
جانشین سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی، ، هدف از برگزاری رزمایش را بنابر فرمایش رهبری بالا بردن توان رزمی بسیجیان دانسته است.
خبرهای رسیده از استانهای دیگر نیز از برگزاری رزمایشی پرور حکایت دارد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالرضا(ع) ی خراسان جنوبی از حضور یک گردان کوثر خواهر در رزمایش الی بیت‌المقدس استان خبر داد.
وی هدف از حضور خوهران در این رزمایش را آمادگی لازم برای ماموریت‌های پیش‌رو دانست و افزود: مهم‌ترین وظیفه حضور گردان کوثر در این رزمایش امداد و نجات در محدوده رزمایش خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند هم گفت: در رزمایش الی بیت المقدس از ۱۲ قرارگاه اصلی و نیروهای جوان استفاده می‌شود.
خبرهای رسیده از برگزاری منظم رزمایش در استان تهران هم خبر می دهد. بر همین اساس رزمایش گردان های واکنش سریع بیت المقدس شهرستان قدس با عنوان دفاع از کوی و برزن و پدافند غیر عامل، به استعداد ۲ گردان همزمان با شهرستان های استان تهران به مدت دو روز آغاز شده است.
معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج پردیس هم گفت:این رزمایش با اجرای انفجار و تیر اندازی همراه است که برگزاری آن از طریق نصب بنر در سطح شهرستان به اطلاع عموم مردم رسیده است.
درودگری برگزاری کلاسهایی از جمله: پیاده روی شبانه، امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن، پدافند غیر عامل، توجیه حفاظتی، مباحث بصیرتی، عملیات تاخت و ضد هلی برد و کنترل اغتشاشات پیش از برگزاری رزمایش سخن گفت.
این رزمایش، فردا نیز ادامه دارد.
انتهای پیام

 

کلید واژه
  • دانا

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x