تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

جهان بدون خشونت یعنی جهان بدون آمریکا

  • کد خبر : 24999
  • 07 اسفند 1392 - 8:10
جهان بدون خشونت یعنی جهان بدون آمریکا

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه جهان بدون خشونت یعنی جهان بدون آمریکا، گفت: آمریکایی‌ها موج ترور را آغاز کرده‌اند؛ زیرا نمی‌توانند طرف خود را پای میز مذاکره متقاعد کنند.

 

به گزارش کمال مهر، سردار نقدی در همایش بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین که در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه امام پرچم آزادی و بیداری را برافراشت و امروز این پرچم به دست جانشین سرافرازش پابرجاست،تأکید کرد که اسلام دین فطرت و مبتنی بر نهاد انسان‌هاست، حقیقتی که هر انسانی از درون آن را فریاد می‌زند؛ این در حالی است که زورگویان در طول تاریخ تلاش کردند این ندا را خاموش کنند.

وی ادامه داد: زورگویان تلاش کردند این ندا را خاموش کنند چرا که حقیقت خواهی، عدالت و عزت با منافع آنها در تضاد است و آنان عدالت،‌ کرامت و حق تعیین سرنوشت را بر نمی‌تابیدند، اما این در حالی است که خواست ما بر خواست آنان غلبه کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در طول تاریخ جباران زیادی داشتیم، گفت: در طول تاریخ حاکمانی مانند یزید که تلاش کرد حقیقت کربلا را دفن کند، در صورتی که درخشنده‌ترین حقیقت، کربلاست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر کسانی که تلاش کردند با این حقیقت بجنگند اما موفق نشدند.

به گفته وی، شوروی با ممنوعیت برپایی نماز و تجمعات دینی سال‌ها تلاش کرد تا حقیقت اسلام را از بین ببرد، اما بعد از ۷۰ سال مساجدی که فراموش شده بودند، احیا شدند..

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد که امروز با جریان جهانی استکبار روبرو هستیم که می‌خواهد بیداری اسلامی را سرکوب کند و گفت: بیداری جنبش‌های اسلامی در چند سال اخیر این افراد را از میدان بیرون کرد.

وی با بیان اینکه غرب از روش‌های پیچیده‌تری استفاده می‌کند، گفت: از شرق آسیا تا غرب اروپا، در آفریقا و آمریکای لاتین جنایات بزرگی مشهود است، بشریت امروز گرفتار جنگ علیه کرامت و انسانیت است.

وی ادامه داد: باید برای مقابله با استکبار جهانی یعنی آمریکا خود را آماده کنیم.

به گفته وی، این جریان زور و زر و تزویر که در رأس آن آمریکا قرار دارد، به تنهایی با بودجه ۷۰۰ میلیارد دلاری و با پشتوانه سلاح‌های اتمی حق همه را می‌خورد.

سردار نقدی با بیان اینکه در طول ۶۰ سال گذشته جهان روزی را بدون جنگ سپری نکرده است، گفت: ۸۰ درصد خون‌ریزی‌ها توسط آمریکا انجام شده است؛ در این زمینه رئیس جمهور طرحی را به سازمان ملل برد و با نام جهان بدون خشونت توسط این سازمان تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر خوب فکر کنید متوجه می‌شوید که جهان عاری از خشونت جهان بدون آمریکاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: شیرهای نفت عراق، کویت،‌ لیبی و عربستان در دست کیست؟! اقتصاد ورشکسته و نابود شده آمریکا بخشی از این ثروت‌ها را تصاحب می‌کند تا اقتصاد خود را در دست بگیرد.

به گفته وی، آمریکا به راحتی حق را ناحق و ناحق را حق جلوه می‌دهد، ما را به عمل خلاف حقوق بشر متهم می‌کند، وقتی از بینی یک قاچاقچی در زندان ایران خون بیاید به نقض حقوق بشر متهم می‌شویم، همچنین حبس مسببان نادیده گرفته شدن انتخابات میلیونی ایران که در منزل شخصی خود هستند، نقض حقوق بشر می‌دانند، اما جنایت‌هایی که در جهان انجام می‌دهند را نقض حقوق بشر محسوب نمی‌کنند.

سردار نقدی با تأکید براینکه سازمان عفو بین‌الملل را قبول نداریم، گفت: اما همین سازمان نیز می گوید که دو سیاه پوست، ۴۲ سال است که به دلیل مسائل عقیدتی در زندان‌های آمریکا هستند، اما هیچ کسی نیست که از آزادی‌خواهی در زندان آمریکا سخنی بگوید.

وی ادامه داد: حال سوالی که مطرح می‌شود، این است که راه آزادی چیست؟ باید به دنبال راه آزادی گشت که یکی از این راه‌ها قدرت بسیج است، جمهوری اسلامی باید مسلمانان دنیا را به پیروی از اصول این قدرت آشنا کند، باید تجربه نورانی بسیج با عنوان اصول حاکمیت و در هم شکستن جباران دنیا تعلیم داده شود، باید به دنبال معرفی، تعمیق و به باور نشاندن این وظیفه در جهان باشیم.

سردار نقدی گفت: باید ملت‌ها یکپارچه شوند، این رمز پیروزی ماست، امروز اگر در داخل آمریکا بدترین رفتارها اتفاق می‌افتد، باید از آن اطلاع داشته باشیم و ملت‌ها را از جنایت‌های استکبار باخبر کنیم؛ همچنین در جهت یکپارچگی صفوف ملت‌ها تلاش کنیم و عامل اصلی جنایات یعنی آمریکا را به دنیا معرفی کنیم.

وی در ادامه درباره مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب اظهار داشت: از زمانی که مذاکرات شروع شده، آمریکایی‌ها موج ترور خود را آغاز کرده اند؛ زیرا آنان نمی‌توانند در پای میز مذاکره طرف خود را متقاعد کنند؛ پس به دنبال ترور و انفجار می‌روند؛ البته در این انفجارها ما نباید هیچ گاه خود را متهم کنیم؛ بلکه باید عامل اصلی آن را بشناسیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه امروز تبیین بسیج برای جهان اسلام که امام فرمودند باید به فکر حکومت بزرگ بسیج در جهان باشیم، حائز اهمیت است، گفت: با وجود اینکه امروز دشمن توانسته با ترفند خود مصر و سایر کشورها را سرکوب کند، اما این ظاهر قضیه است؛ باید تلاش کنیم صدای مردم مظلوم را به جهان برسانیم و انشاالله بزودی شاهد ظهور فجر بشریت باشیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x