تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جاده چالوس در روزهای پایانی سال یکطرفه می‌شود

  • کد خبر : 25153
  • 07 اسفند 1392 - 10:17
جاده چالوس در روزهای پایانی سال یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج گفت: جاده چالوس در روزهای پایانی سال یکطرفه می‌شود.

رضا گودرزی  اظهار داشت: محور کرج – چالوس یکی از اصلی‌ترین جاده‌های توریستی کشورمان است که سالانه به ویژه در روزها و ایام تعطیل هزاران نفر از مردم از این جاده تردد می‌کنند.

وی تصریح کرد: حجم ترافیک در این جاده در روزهای تعطیل از جمله روزهای پایانی سال و ایام نوروز به صورتی است که مردم چندین ساعت در ترافیک معطل می‌شوند.

این فرمانده ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ترافیک جاده چالوس در این ایام به صورتی است که آزاد راه تهران – کرج و همچنین خیابان‌ها و معابر حاشیه کرج را تحت تاثیر قرار می‌دهد، لذا لازم است که برای کنترل بار ترافیکی محدودیت‌های ویژه در تعطیلات اعمال شود.

گودرزی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه با توجه به در پیش بودن نوروز و افزایش مسافرت‌ها، برای کنترل ترافیک جاده چالوس چه تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: این موضوع در آخرین جلسه شورای ترافیک شهرستان کرج مطرح و نظرات کارشناسان از جمله فرماندهی راهور استان البرز و فرماندار کرج در این رابطه مطرح شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، پیشنهاد پلیس برای اعمال محدودیت‌های ویژه در روزهای پایانی سال در محور کرج – چالوس مطرح و به تصویب رسید.

* از ساعت ۱۸ تا ۶ صبح جاده چالوس یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج افزود: بر اساس این مصوبه در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه سال جاری و همچنین یکم فروردین سال ۹۳، تردد در جاده چالوس از ساعت ۱۸ الی ۶ صبح فردا از جنوب به شمال یک طرفه است.

گودرزی گفت: در این ساعت، ماموران پلیس از حرکت خودروها از چالوس به کرج ممانعت می‌کنند.

وی اظهار داشت: این محدودیت‌ها برای کنترل ترافیک و روان‌سازی تردد خودروها در نوروز امسال اعمال می‌شود و انتظار داریم مردم همکاری لازم را با ماموران پلیس داشته باشند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x