تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

توزیع برنج ایرانی و خارجی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا

  • کد خبر : 25225
  • 07 اسفند 1392 - 12:28
توزیع برنج ایرانی و خارجی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا

انواع برنج در نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود که هم ایرانی است و هم خارجی ، برنج‌ها از شرکت‌ بازرگانی دولتی و اتحادیه صنف بنکداران تامین می‌شود.

به گزارش کمال مهر یدالله صادقی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران در حاشیه نشست خبری جزییات عرضه مستقیم کالا در بهار سال آینده افزود: ۱۶۰ غرفه مواد غذایی در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در تهران دایر است که قیمت آن پنج تا ۱۰ درصد کمتر از قیمت سطح بازار است.

وی افزود : انواع برنج در نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود که هم ایرانی است و هم خارجی ، برنج‌ها از شرکت‌ بازرگانی دولتی و اتحادیه صنف بنکداران تامین می‌شود.

صادقی در پاسخ به سوالی دیگری در خصوص تدابیر اندیشیده شده برای جلوگیری از تکرار تجربه سال قبل مبنی بر توقف توزیع پرتقال تنظیم بازاری و چند برابر شدن قیمت آن در عید نوروز گفت: سال قبل زمان تعطیلی میادین بیشتر از حد پیش‌بینی شده از سوی ما بود لذا هماهنگی کردیم که ۱۵ مرکز اصلی برای توزیع میوه شب عید دایر باشد. همچنین در مناطق مختلف میادین و انبارها نیز فعالیت کنند تا مردم بتوانند با مراجعه به آنها نیاز خود را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه ذخیره سازی میوه برای تاثیر‌گذاری در خرید پایان سال مردم است، تصریح کرد: اگر خرید به اندازه پیش‌بینی ما نباشد، توزیع میوه ذخیره‌سازی شده تا ۱۵ روز اول سال آینده هم ادامه دارد. در واقع توزیع میوه‌های ذخیره‌سازی شده تا پایان موجودی آنها انجام خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x