تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مجرمی که در روز تولدش در نظرآباد اعدام شد + تصاویر

  • کد خبر : 25081
  • 07 اسفند 1392 - 9:29
مجرمی که در روز تولدش در نظرآباد اعدام شد + تصاویر

این مجرم که در نخستین دقایق صبح امروز مجرم متجاوز به عنف در نظراباد به جزای اعمالش رسید.

گروه استانی «کمال مهر» ؛ این مجرم که متهم به آدم ربایی و تجاوز به عنف ، ۷۰فقره سرقت،  زورگیری و قاچاق مواد مخدر بود به دار مجازات آویخته شد.
این مجرم  با شکایت یک خانم مبنی بر آزار و اذیت،در مدت ۱۵ روزتوسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد و در بازجویی های اولیه به اتهامات خود اعتراف نمود .
بعد از دستگیری این فرد ، تشکیل پرونده و وجود شاکیان خصوصی توسط دادستان شهرستان اشد مجازات برای  این مجرم تقاضا شد که باتوجه به عدالت دستگاه قضا احکام توسط دستگاه قضایی استان و کشور تأیید شده، به اعدام در ملأ عام محکوم شد..
فریدون مکرمی فرمانده انتظامی شهرستان نظراباد  در مراسم اجرای حکم اظهارکرد:این افراد غده‌های سرطانی هستند که باید از بطن جامعه خارج شوند تا صحت و سلامت به پیکره اجتماع برگردد.
وی تاکید کرد: ح. خ در صحبتی که کلیپ ان در مراسم هم بخش شد پشیمان از کرده خود بود وبا گریه کردن و ابراز ناراحتی شدید که خود در این وضعیت قرار گرفته به جوانان همسن خود توصیه به دوری از خلاف واینکه دنبال کار خلاف نروند را داشته است ..
فرمانده انتظامی نظراباد  گفت: به عنوان  فرمانده انتظامی به خانواده های محترم توصیه می کنم  که به تربیت فرزندان خود اهمیت بیشتر بدهند .
در ادامه افزود :چون فرد متهم قبل از اعدام مطالبی را که بیان کرد  اینکه بی توجهی و عدم توجه پدر و مادرم به  ارزش های دینی واخلاقی بوده است   و بحث رفاقت بود که جوانان عزیز در انتخاب دوست بسیار دقت کنند و ببیند با چه کسی دوست می شوند تا به بیراه کشیده نشوند .
از نکاتی که در مراسم اعدام  فرد مجرم در نظراباد قابل توجه بود وی در ۷ اسفند به دنیا آمده و در روز ۷ اسفند هم  به دلیلجرایم انجام شده به دار اویخته شد.
این مجرم  راس ساعت ۶:۰۰ صبح امروز در حضور جمع مردم   شهرستان نظرابادبه دار مجازات آویخته شد.
منبع: نظریک
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x