تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

انتقام های دیوانه وار پس از طلاق

  • کد خبر : 25122
  • 07 اسفند 1392 - 9:56
انتقام های دیوانه وار پس از طلاق

آدم های عجیبی که بعد از جدایی همسرشان تصمیم گرفتند از او انتقامی عجیب بگیرند. انتقام هایی که باعث شد نامشان در مطبوعات و رسانه ها ثبت شود.

کمال مهر: آدم های عجیبی که بعد از جدایی همسرشان تصمیم گرفتند از او انتقامی عجیب بگیرند. انتقام هایی که باعث شد نامشان در مطبوعات و رسانه ها ثبت شود.

خانه ای که خالی شد

«رابین باکر»، ۴۵ ساله، پدر سه فرزند بود که همراه همسر خود سینیا ۲۲ ساله در خانه ای سه طبقه زندگی می کردند.آنها پس از چندین بار مشاجره تصمیم به جدایی گرفتند. مدتی گذشت و چون این زوج دارای سه فرزند بودند به خاطر فرزندانشان فرصت دوباره ای به یکدیگر دادند تا اینکه یک روز رابین به خانه آمد. او آنچه را که می دید نمی توانست باور کند. همسرش تمام اسباب و اثاثیه خانه را برده بود و خانه کاملا خالی شده بود. او برای انتقام از سینیا روی تکه پارچه ای نوشت «تویی که خانی را خالی کردی در دادگاه به تو نشان خواهم داد که دروغگو هستی». سپس پارچه را بالای در خانه نصب کرد. با آنکه بارها و بارها همسرش از او خواست که این پارچه را از بالای خانه بردارد اما او توجه نکرد و جالب اینجاست که خیلی ها به خاطر شجاعت رابین به او تبریک گفتند.

سنگ کادو

«دنی لاریویر» شهردار سن تئودور، از شهرهای کوچک آمریکا، یکی از سنگین ترین انتقام جویی های طلاقی را به نام خودش ثبت کرد، انتقام جویی که باعث شد آقای شهردار پای میز محاکمه برود. آقای شهردار انتقام جو، بر روی یک سنگ ۲۰ تنی روبان زد و آن را جلوی در ورودی خانه همسر سابقش انداخت.

لاریویر که سال پیش از همسرش جدا شده بود، در روز تولد او، روی یک تخته سنگ بسیار بزرگی نوشت «ایزابلا تولدت مبارک» و روی سنگ یک روبان صورتی رنگ زد و آن را جلوی در خانه ایزابلا انداخت تا به بهانه هدیه تولد، از همسر سابقش انتقام بگیرد. شهردار انتقامجو که صاحب یک شرکت حفری است، پس از شکایت همسرش و دستگیری گفت که این تخته سنگ را در یکی از حفاری ها پیدا کرده و پس از بیرون کشیدنش از زمین، آن را سوار یک کامیون کرده و به جلوی خانه ایزابلا آورده است. پلیس به لاریویر دستور داد هر چه زودتر تخته سنگ را از جایی که انداخته بود بردارد و در غیر اینصورت دستگیر خواهد شد.

تقسیم همه اموال

«برانکو زیوکوف» ۷۶ ساله حاضر بود همه اموالی را که در طول ۴۵ سال زندگی مشترک به دست آورده بود با همسرش واکادینکا تقسیم کند اما یک چیز برانکو را آزار می داد و آن اینکه وی اصلا دلش نمی خواست وسایل و تجهیزات کشاورزی را به همسرش بدهد. برانکو برای اینکه مجبور به چنین کاری نشود یک اره صنعتی خرید و همه ابزارآلات کشاورزی اش را به دو نیم کرد. او گفت که قصدش از این کار این بوده که به همسرش اجازه ندهد تجهیزات کشاورزی را بفروشد و پولش را برای خودش بردارد.

بمب در آشپزخانه

«راندولف اسمیت» ۵۱ ساله از اینکه همسرش قصد داشت از او جدا شود بسیار عصبانی شده بود. او در حالی که دلش می خواست از همسرش انتقام بگیرد، بسیار اندیشید تا بالاخره راهی عجیب و شگفت انگیز به ذهنش رسید. او یک تکه لوله روی میز آشپزخانه گذاشت و کنار آن یادداشتی با این مضمون قرار داد: «این یک بمب است».

وقتی همسر راندولف به خانه آمد و کاغذ را دید فورا با پلیس تماس گرفت. او به پیس گفت که روی میز آشپزخانه یک لوله متصل به سیم دیده می شود و شوهرش قصد دارد با این کار از او انتقام بگیرد.  با این تماس، فورا نیروهای خنثی کننده بمب به محل مورد نظر اعزام شدند. آنها به دقت لوله مورد نظر را بررسی کردند و متوجه شدند هیچگونه ماده منفجره ای در خانه وجود ندارد. بعد از این ماجرا آقای «اسمیت» به جرم تهدید با سلاح گرم بازداشت شد.

وان پر از فضولات حیوانی

وقتی «رنه دانیل» اهل مونترال کانادا از همسرش شنید که قصد جدایی دارد بسیار ناراحت شد. رنه ۶۴ ساله با ور نمی کردکه بعد از این همه سال زندگی مشترک، حالا باید به تنهایی زندگی کند. کاری از دست رنه برنمی آمد و می بایست دادخواست طلاق را امضا می کرد. رنه برگه را امضا کرد اما نقشه ای طراحی کرد تا از همسرش انتقام بگیرد.

او یک روز سوار تراکتور به طرف خانه همسرش به راه افتاد در حالی که تراکتور خود را پر از فضولات حیوانی کرده بود تا آنها را داخل خانه همسرش بریزد و همین کار را هم کرد. رنه خوشحال از اینکه انتقام گرفته است سوار تراکتور خود شد تا راهی خانه شود اما طولی نکشید که آژیر ماشین پلیس از دور شنیده شد و رنه دستگیر شد.

لباس عروس مترسک

وقتی همسر «کوین کاتر»، پس از ۱۲ سال زندگی مشترک او را ترک کرد و همه وسایلش را با خودش برد، کوین آنقدر عصبانی شد که تصمیم گرفت از او انتقام بگیرد. تنها چیزی که همسر کوین با خود نبرده بود لباس عروسی اش بود. کاتر هم تصمیم گرفت با لباس عروسی که از همسرش به جا مانده بود این جدایی را تلافی کند. کاتر صفحه ای در اینترنت برای خود باز کرد و نام آن را «لباس عروس» گذاشت.

او در این وب سایت، ۱۰۱ راه مسخره کردن همسر سابقش را با لباس عروس او توضیح داد. یکی از این راه ها این بود که کاتر به مدت یک ماه، لباس عروس را به تن مترسک کرد و آن را در حیاط خانه شان به نمایش گذاشت.

همسر کاتر وقتی از موضوع باخبر شد، بسیار ناراحت شد و از شوهر سابقش خواست صفحه اش را ببندد اما کاتر نپذیرفت. سال ۲۰۱۳ مطالبی که کاتر در وب سایتش نوشته بود به صورت کتاب منتشر شد.

تقسیم خانه با دیوار

سیمون و چانا توب بعد از شش سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند. وقتی صحبت از جدایی پیش آمد هیچ یک از آنها حاضر نبود خانه ای که در آن زندگی می کردند را رها کند. چانا هر طور که بود شوهرش را از خانه بیرون انداخت تا اینکه سال ۲۰۰۵ قاضی به سیمون اجازه بازگشت به خانه را داد. البته به شرط اینکه بین محل زندگی سیمون و چانا یک دیوار کشیده شود. سیمون در طبقه اول ساختمان یک دیوار بلند کشید. با این کار طبقه بالا وبخشی از طبقه دوم در اختیار سیمون قرار گرفت و بخش دیگر خانه در اختیار چانا گذاشته شد.

حلقه در فضا

«ریکا گیبس» زنی اهل نیوزیلند، با همسرش استفان پاگ به مدت چهار سال در انگلیس زندگی کرد اما پس از جدایی به زادگاهش بازگشت. او سعی کرد تا زندگی گذشته اش را فرموش کند و آخرین چیزی که دوست داشت از زندگی گذشته اش به فراموشی بسپارد حلقه ازدواجش بود.

سال ۲۰۱۲ ریکا، حلقه ازدواجش را داخل موشکی که در خانه ساخته بود گذاشت و آن را به آسمان فرستاد. ریکا از پرتاب موشک فیلمبرداری کرد و فیلم آن را در اینترنت گذاشت تا همه آن را ببینند که اتفاقا این فیلم میلیون ها بار دیده شد و ریکا مشهور شد. به گفته ریکا او با این کار انتقام خود را از همسر سابقش گرفت.

 

 

 

 

 

 

همشهری سرنخ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x