تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

مردم منطقه ای در کرج با فاضلابهای سرگشاده / تفاوت شعار تا عمل برخی شورای شهری های کرج

  • کد خبر : 24738
  • 05 اسفند 1392 - 9:59
مردم منطقه ای در کرج با فاضلابهای سرگشاده / تفاوت شعار تا عمل برخی شورای شهری های کرج

مردم منطقه ۴ حصار کرج گفتند : خانم اسکندری روزهای قبل از انتخابات مدام به این منطقه سر میزد و از حل مشکلات میگفت ولی اکنون وقتی به دفتر وی مراجعه میکنیم ما را به اتاق خود راه هم نمی دهد.

گروه استانی«کمال مهر» ؛ در پی تماس های مکرر مردمی برخی از شهروندان مردم منطقه ۴ حصار کرج با دفتر شبکه خبری “تیتریک” و اعزام خبرنگار ما به محل مورد نظر جمعی از اهالی منطقه اعلام کردند: اکنون وقتی به دفترکار خانم اسکندری در کرج مراجعه می کنیم ، همین که می فهمند از این منطقه آمده ایم ما را دست به سر میکنند و ما مجبوریم راه آمده را بر گردیم.

فرد دیگری ادامه داد: تا بوده همین بوده است که مسئولین قبل از انتخاب شدن ، از حل مشکلات و رسیدگی به کاستی های مردم ومناطق میگویند و وعده ها میدهند ، ولی همین که دیگر احتیاجی به رأی و تأیید کسی ندارند ، یادشان میرود که چنین کسانی با چنین مشکلاتی اصلأ وجود خارجی دارند.
دیگر اهالی نیز در گفتگو با خبرنگار ما از مشکلاتی مانند نبود امنیت به خاطر وجود معتادان به صورت دسته ای و گروهی ، رد وبدل کردن مواد مخدر در ملأ عام ، وجود سرنگهای آلوده در میان زباله های سرباز در کوی و برزن ، لو له های فاضلابی که آلودگی را به محیط وارد میکند و از قضا محل بازی کودکان است و همچنین راه های باریک مسیر های عبور و مرور مردم که مانند مسیر کوره راه های دورافتاده ترین روستاها می ماند گفتند و گفتند …
ما هم میدانیم که مدتها است این مشکلات و دیگر کاستی های این منطقه از جمله عدم وجود مکانهای آموزشی ، ورزشی و حتی بهداشتی و درمانی مدام از سوی ساکنان مطرح می شود ، رسانه ها هم منتشر می کنند ….و لی …مسئولین برای آن کاری نمیکنند….
یادم می آید اواسط سال گذشته بود که دو نماینده مجلس در کرج و دیگر مسئولین امنیتی ، انتظامی ، آموزش و پرورش و شهرداری توسط این اهالی ، به تنها مسجد این منطقه فراخوانده شدند و همین صحبتها همان موقع نیز مطرح بود ، پس معلوم میشود سالی هم بگذرد و چه بسا سالها !!! آش همان آش است و کاسه همان کاسه!
یکی از اهالی میگفت ، اینبار که به وقت انتخابات نزدیک شویم و پای مسئولین دوباره به این منطقه باز شود میدانم چه کنم و چه بگویم…..

 منبع :تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x