تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

«حاتمی‌ کیا» خادم شد +عکس

  • کد خبر : 24443
  • 03 اسفند 1392 - 9:02
«حاتمی‌ کیا» خادم شد +عکس

کارگردان فیلم “چ” با حضور در حرم مطهر کریمه اهل ‌بیت(س) نشان خادمی افتخاری این آستان مقدس را دریافت کرد.

کمال مهر: کارگردان فیلم “چ” با حضور در حرم مطهر کریمه اهل ‌بیت(س) نشان خادمی افتخاری این آستان مقدس را دریافت کرد.

ابراهیم حاتمی‌کیا غروب جمعه در حاشیه حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که امروز این توفیق نصیب من شد تا بار دیگر به حرم کریمه اهل بیت(ع) مشرف شوم.

وی ادامه داد: من از کودکی در این مکان‌ها چشم باز کرده‌ام و در این محوطه‌ها بزرگ شده‌ام و امروز خدا را شاکرم که به افتخار خادمی حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) نائل‌ آمدم و حضرت معصومه(س) ما را به نوکری خود قبول کرد.

توفیق زیارت حرم حضرت معصومه برایم مفهوم بزرگی دارد

مریلا زارعی، برنده سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر نیز که به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکر می‌کنم که این موقعیت را برای ما فراهم کردند تا امروز در این مکان مقدس حضور داشته باشیم.

وی گفت: بنده به واسطه بازی در دو فیلم سینمایی (چ) و (شیار ۱۴۳) در این هفته توفیق حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) و همچنین حرم حضرت معصومه(س) را داشتم.

بازیگر فیلم “شیار ۱۴۳” همچنین افزود: امیدوارم که همه آرزوی دردمندان دوا شود و همه بیماران نیز به واسطه دعاهایی که در این حرم صورت می‌گیرد، شفا یابند.

وی با بیان اینکه خوشحالم از اینکه امروز حضرت معصومه(س) ما را به زیارت خود طلبید، افزود: من اولین بار است که وارد این صحن و سرا می‌شوم و این را افتخار بزرگی برای خود می‌دانم.

زارعی ادامه داد: خوشحالم بعد از این همه سال که در اماکن متبرکه حضور یافتم امروز اجازه ورود به حرم مطهر حضرت معصومه(س) را دریافت نمودم که این توفیق برایم مفهوم بزرگی دارد.

سعید راد نیز که در این مراسم حضور داشت، اظهار کرد: ما از کودکی سینه زن امام حسین(ع) بودیم و در تمام عمر نیز در چنین مکان‌های مقدسی رشد پیدا کردیم.

بازیگر فیلم “چ” گفت: خدا را شاکرم که امروز به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) ‌آمدم و در طول مسیر که به حرم می‌آمدم خدا را شکر می‌کردم که امروز این توفیق نصیب من شده است.

استقبال خوب از فیلم “چ” در مشهد و قم

همچنین تهیه کننده فیلم “چ” نیز در این مراسم اظهار داشت: فیلم “چ” در استانهای مشهد و قم براساس اطلاعاتی که بدست آوردیم با استقبال خوب مردم مواجه شد و مردم این فیلم را به واسطه معطر بودن آن به نفس امام و شهدا دوست داشتند.

مهدی کریمی گفت: پابوسی حرم مطهر امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه(س) در این هفته نصیب ما شد که برای ادامه کار به ما قوت قلب می‌دهد.

۱۵ هزار شهروند قمی فیلم‌های فجر را دیدند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این مراسم اظهار داشت: دومین جشنواره فیلم فجر در استان قم به مدت ۱۰ روز برگزار شد که در این مدت تعداد ۱۵ هزار نفر از شهروندان قمی برای دیدن فیلم‌های جشنواره به سالن سینما آمدند.

حامد حجتی گفت: دومین جشنواره فیلم فجر در استان قم مردم را با سینما آشتی داد که این آشتی به واسطه حضور اثرگذار دو فیلم (چ) و (شیار ۱۴۳) بوده است.

وی با بیان اینکه در طول مدت برگزاری جشنواره، ۲۰ فیلم اکران شد، افزود: نقطه عطف جشنواره فیلم فجر در استان قم فیلم‌های چ و شیار ۱۴۳ بود که مخاطبان بسیاری را به سالن سینما کشاند.

خبرگزاری مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x