تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

اعتراض مجدد کارآفرینان به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی البرز/ تجمع اعتراض آمیز خواهیم کرد!

  • کد خبر : 24586
  • 03 اسفند 1392 - 13:33
اعتراض مجدد کارآفرینان به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی البرز/ تجمع اعتراض آمیز خواهیم کرد!

به گزارش «کمال مهر»؛کار آفرینان استان البرز طی ارسال نامه ای مجدد به دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خواست پیگیری و احقاق حقوق خود شده و نسبت به اقدامات ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مجدداً اعتراض نموده اند.

به گزارش گروه اجتماعی  «کمال مهر»  ؛ در  ۲۱ مهر ماه ۹۲ در خبر  “این شرکت غیر قانونی است ” کارآفرینان البرز  طی نامه هایی متعدد به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ،مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و درمان و  نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کرج   نسبت به اقدامات و عملکرد ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز معترض شده بودند و در اخبار فوق نیز منعکس گردید.

بنابراین گزارش ، کار آفرینان استان البرز طی ارسال نامه ای مجدد به دکتر هاشمی  وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در خواست پیگیری و احقاق حقوق  خود شده و نسبت به اقدامات ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مجدداً اعتراض نموده اند. و رونوشت این نامه  به “کمال مهر” نیز ارسال گردیده.

در بخشی از این نامه قید شده  ، کار آفرینان و بعضی از پزشکان استان البرز در پی اعتراض به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی البرز از طرف برخی افراد همسو با این دانشگاه مورد مزاحمت و تهدید به ضرب و جرح قرار گرفته و به همین خاطر طی روزهای آینده  دست  به تجمع اعتراض آمیزی در استان البرز خواهند زد.

بر همین اساس «کمال مهر» آماده انعکاس نظرات  همه طرف های درگیر در این ماجر می باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x