تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

کتابخانه‌های استان البرز در ایام عید خدمات ارائه می‌دهند

  • کد خبر : 24614
  • 03 اسفند 1392 - 13:20
کتابخانه‌های استان البرز در ایام عید خدمات ارائه می‌دهند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز از ارائه خدمات برخی از کتابخانه‌های این استان در ایام عید خبر داد.

به گزارش کمال مهر، رمضانعلی محسنی ظهر امروز در جلسه کتابخانه‌های عمومی این استان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد ارائه خدمات به روز به متقاضیان است.

وی ادامه داد: در این راستا در ایام عید با در نظر گرفتن شیفت‌های مختلف برای کتابخانه‌های عمومی این استان در نظر داریم خدمات خود را به شهروندان و متقاضیان ارائه کنیم.

این مسئول با بیان این که امسال برابر با سال‌های گذشته در هر شهرستان یک کتابخانه به صورت کشیک در ایام نوروز فعال خواهد بود و به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

محسنی گفت: در این راستا کتابخانه عمومی امیرکبیر کرج به صورت شبانه‌روزی، علامه امینی در فردیس واقع و کتابخانه عمومی شهید مطهری در شهرستان اشتهارد و همچنین کتابخانه عمومی امام محمد باقر(ع) در شهرستان نظرآباد در ایام عید به مردم خدمات ارائه می دهند.

به گفته وی براساس تمهیدات اندیشیده شده کتابخانه عمومی الهادی در شهرستان ساوجبلاغ نیز در ایام تعطیلات نوروز فعال خواهد بود.

محسنی تأکید کرد: توریج و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی هیچگاه تعطیل نخواهد شد و ما در ایام تعطیل هم به متقاضیان خدمات ارائه خواهیم کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با بیان این که بسیاری از افراد کتابخوان در ایام نوروز فرصت بیشتری را به مطالعه اختصاص می‌دهند، ادامه داد: به همین منظور برای فراهم کردن نیاز این عده کتابخانه‌هایی به صورت کشیک در تعطیلات نوروز دایر شده است.

فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x