تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
0

تحصیل ۸۰ هزار نفر با حمایت کمیته امداد در دانشگاه‌ها

  • کد خبر : 24316
  • 01 اسفند 1392 - 11:59
تحصیل ۸۰ هزار نفر با حمایت کمیته امداد در دانشگاه‌ها

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی گفت: تاکنون حدود ۸۰ هزار نفر با حمایت این نهاد در دانشگاه‌های مختلف کشور تحصیل کرده و از آموزش عالی برخوردار شده‌اند.

به گزارش کمال مهر، بهروز مهربانیان شامگاه چهارشنبه در همایش بررسی سبک زندگی که با همت کمیته امداد استان البرز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: حمایت‌های این نهاد از افراد و خانواده‌های نیازمند در حوزه‌های مختلف با جدیت ویژه‌‌ای در حال انجام است.

وی تصریح کرد: البته حمایت‌ها فقط در حوزه مادی نیست و برنامه‌های متعددی برای حمایت‌های معنوی و مادی به صورت مشترک و همزمان، طراحی و به طور مستمر اجرا می‌شود.

این مسئول افزود: بخش مهمی از حمایت‌های ما در حوزه پرورش و ایجاد شرایط مناسب برای آموزش افراد نیازمند به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان است.

مهربانیان بیان داشت: کمیته امداد همواره وظیفه و رسالت ویژه‌ای در حوزه‌ فرهنگی و فرهنگ‌سازی برای خود ترسیم کرده و خوشبختانه با برنامه‌ریزی مناسب، خدمات بسیار خوب و ارزنده‌ای در این بخش برای افراد و خانواده‌های نیازمند طراحی و اجرا کرده است.

وی گفت: از جمله این برنامه‌ها باید به تلاش‌های صورت گرفته برای تحصیل و توانمندسازی علمی نوجوانان و جوانان نیازمند و فرزندان خانواده‌های تحت پوشش اشاره کرد که این حمایت‌ها تا سطوح عالی تحصیلی ادامه دارد.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی افزود: تاکنون حدود ۸۰ هزار نفر از افراد نیازمند با حمایت کمیته امداد در مقاطع عالی تحصیلی شرکت داشته و در دانشگاه‌های مختلف کشور تحصیل کرده‌اند.

مهربانیان خاطرنشان کرد: همچنین در حال حاضر بیش از ۹۰ هزار دانش‌آموز در سراسر کشور از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد استفاده می‌کنند و ما پرورش و تربیت صحیح این دانش‌آموزان را از جمله وظایف و اولویت‌های کاری خود می‌دانیم.

وی افزود: در کنار برنامه‌های علمی و آموزشی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تحت‌پوشش، طرح‌ها و برنامه‌ها فرهنگی نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف همواره باید برای اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه برای نسل جوان اولویت‌ خاصی قائل بوده و در اجرای این برنامه‌ها حساسیت بسیاری داشته باشند.

مهربانیان افزود: کمیته امداد نیز در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات مدارس، برنامه‌های علمی و فرهنگی بسیاری را در سراسر کشور اجرا می‌کند که از مهمترین آنها می‌توان به برگزاری کلاس‌های قرآنی و طرح‌هایی مانند آن اشاره کرد.

لازم به توضیح است، در همایش سبک زندگی اسلامی که با تلاش و همت کمیته امداد امام خمینی استان البرز برگزار شد، کارشناسان این نهاد به ارائه طرح‌ها، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود در حوزه تربیت اسلامی پرداختند.

فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x