تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

انتقاد مدیر حوزه‌های علمیه کشور از اهانت روزنامه آسمان به حکم الهی «قصاص»

  • کد خبر : 24370
  • 01 اسفند 1392 - 13:00
انتقاد مدیر حوزه‌های علمیه کشور از اهانت روزنامه آسمان به حکم الهی «قصاص»

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به نوشته‌ اخیر یک روزنامه‌ اصلاح طلب مبنی بر غیر انسانی خواندن حکم قصاص و همچنین ساخته شدن فیلم‌هایی غیراصولی در این باره، حذف اسلام را هدف این جریان ناسالم فرهنگی و سیاسی دانست.

گروه دین و اندیشه «کمال مهر» ؛ آیت‌الله حسینی‌بوشهری اظهار کرد: بر طبق مضمون روایات، خداوند در قبال هر نعمتی که به انسان می‌دهد تکلیف و وظیفه‌ای بر گردن او می‌نهد.

وی بیان داشت: نعمت‌های خداوند وسیله آزمایش ما انسان‌ها است، نعمت تکلیف می‌آورد و ابزار آزمایش است و این نعمت و آزمایش، خود نعمتی دیگر از سوی خداوند است چرا که انسان در سایه این آزمایش‌ها به کمال و تعالی می‌رسد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: ائمه جماعات در سنگر مقدس مسجد همواره در مسیر افزایش بصیرت مردم و دشمن‌شناسی آنها قدم بر می‌دارند که این خود بزرگترین رسالت و سترگ‌ترین مسئولیت است.

وی افزود: روحانیت استمرار بخش حرکت انبیاء است، دشمنان داخلی و خارجی امروز با حذف روحانیت، حذف اسلام را از جامعه دنبال می‌کنند، اگر امروز دشمنان چهره‌های مقدس اسلامی را تحت عنوان فیلم تخریب می‌کنند و تحت عنوان ساخت فیلم‌ها یا به روحانیت توهین و این قشر را به سخره می‌گیرند؛ همگی یک هدف را دنبال می‌کنند و آن حذف اسلام است.

حسینی بوشهری اذعان کرد: نعمت دیگری که خداوند امروز به همه ما عطا کرده انقلاب اسلامی است. امروز روحانیت، علما و فضلا با در اختیار داشتن این نعمت الهی باید به هر نحو ممکن علیه دشمنان اسلام و انقلاب و خنثی‌سازی توطئه‌های آنها از طریق تریبون‌های نماز جمعه، مساجد و مراکز دینی اقدام کنند.

وی خاطرنشان ساخت: آیا باید باز هم نشست و شاهد این باشیم که در روزنامه‌های داخلی حکم الهی قصاص را غیرانسانی ‌شمارند و با الفاظ و واژگان به مقدسات و اصول اسلامی توهین کنند؟! مشکل مردم ایران تنها مشکل آب و نان نیست ،آنچه که مردم را به انقلاب اسلامی جلب کرد پاسداشت از اسلام بود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: امروز دشمنان با تمام وجود به صحنه مبارزه علیه اسلام و انقلاب آمده‌اند، دشمنان به دنبال تحمیل فرهنگ خود و به دنبال آن تخریب فرهنگ اسلامی هستند و سپس این روند منجر به تسلیم فرهنگی می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: امروز وهابیت تاخت و تاز می‌کند و بهائیت به توطئه علیه اسلام می‌پردازد، مستکبران حتی امروز در بین تفکر نسل جوان ایرانی نفوذ کرده و سعی دارند با پرداخت پول‌هایی هنگفت همچون سکه‌های طلا، کتاب انجیل را در دانشگاه‌ها بین دانشجویان توزیع کنند.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x