تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

وقتی سران فتنه مظلوم می شوند و سخن ولی فقیه مغفول!

  • کد خبر : 23712
  • 29 بهمن 1392 - 8:30
وقتی سران فتنه مظلوم می شوند و سخن ولی فقیه مغفول!

نگاهی به تیترهای یک و اصلی روزنامه های اصلاح طلب و سایت های حامی دولت در هفته ها و روزهای اخیر، گویای مظلومیت و غربت فرمایشات و مطالبات رهبری دست کم در بین اهالی به ظاهر روشنفکر و حرفه ای دنیای رسانه است.

 

 

به گزارش کمال مهر، دو سه سالی می شود که سکان دار حکیم و بیدارِ انقلاب بر لزوم توجه و اهتمام مردم به ویژه مسئولان به بایسته ها و الزامات اقتصاد مقاومتی تاکید کرده و هر بار به بهانه ای اذهان را متوجه این امر مهم می سازند.

این همه تاکید در حالی است که متاسفانه چه در دولت قبل و چه دولت فعلی، کمتر مسئولی پیدا می شده و می شود که عمیقاً به این کلام ولی فقیه باور داشته و قدم هایی ولو کوچک در راستای اجرایی شدن آن بردارد.

شعار و همایش و حرف و حدیثِ صرف البته در این باره بسیار است، مثل گذشته. مثل رفتاری که عموماً با نام گذاری سال های اخیر شده و می شود و باز حکایت روز از نو و روزی از نو باقی می ماند!

روی سخن اما اینجا با دولت تدبیر و امید است که رییس آن به درستی بر لزوم تبعیت همه جانبه از فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید دارد؛ این که بیت الغزل بسیاری از سخنان رییس جمهور محترم در مجامع گوناگون اشاره به همین موضوع است، فی نفسه امری ارزشمند است اما چه خوب است که دولتمردان یازدهم در مقام عمل نیز این گونه باشند.

به طور خاص در یکی دو سال اخیر و به موازات تشدید ناجوانمردانه موج تحریم ها و فشارهای بین المللی علیه کشورمان خصوصاً در جبهه اقتصاد، ” اقتصاد مقاومتی” یکی از کلیدی ترین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده که به بیان های گوناگون مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

این در حالی است که طی همین مدت یاد شده  به خصوص در ۶ ماهه اخیر، اقتصاد مقاومتی در کشور تا حد زیادی در رفتار و تصمیم گیری مسئولان و بعضاً در ادبیات گفتاری آنان به امری مغفول یا کمرنگ تبدیل شده و این غفلت و کم توجهی، وقتی تاسف بارتر می شود که به وضوح می بینیم، بحث آزادسازی فیس بوک و رفع تعلیق از فعالیت فلان انتشاراتی هتاک و گاه تلاش های مستقیم و غیرمستقیم برای رفع حصر سران فتنه، دغدغه و دلمشغولی اصلی برخی آقایان می شود و هماهنگ با این رویه ، رسانه های متعلق و حامی این طیف نیز به صورت جالب و یکدست، بر تلاش خویش می افزایند.

نگاهی به تیترهای یک و اصلی روزنامه های اصلاح طلب و نیز سایت های نزدیک به آن ها در ماه ها و هفته ها و روزهای اخیر، گویای این واقعیت است؛ واقعیتی که باز هم مظلومیت فرمایشات و مطالبات رهبری را دست کم در بین اهالی به ظاهر روشنفکر و حرفه ای دنیای رسانه بیش از پیش فریاد می زند!

انتهای پیام/

 

کلید واژه

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x