تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

انگیزه دختر ۱۹ ساله برای قتل بیش از ۲۰ نفر + عکس

  • کد خبر : 23717
  • 29 بهمن 1392 - 8:35
انگیزه دختر ۱۹ ساله برای قتل بیش از ۲۰ نفر + عکس

یک زن آمریکایی که به اتهام ارتکاب یک فقره قتل در زندان به سر می‌بُرد، روز یکشنبه به یک روزنامه محلی اعتراف کرد بیش از بیست نفر را در سرتاسر آمریکا به قتل رسانده است.

 

 

به گزارش کمال مهر، میراندا باربور Miranda Barbour نوزده ساله در ماه نوامبر ۲۰۱۳ (آبان ۹۲) به جرم قتل یک مرد ۴۲ ساله با سلاح سرد، بازداشت و زندانی شد.

خبرگزاری فرانسه از واشنگتن گزارش داد: این زن آمریکایی دیروز (یکشنبه) در گفتگو با روزنامه محلی دیلی آیتم Daily Item که در شهر سانبری در ایالت پنسیلوانیا منتشر می‌شود، گفت: قتلی که به خاطر آن دستگیر و زندانی شده، در واقع آخرین قتل از یک سلسله قتل زنجیره ای است که وی در سرتاسر آمریکا و به ویژه در ایالت آلاسکا مرتکب شده است. وی در پاسخ به پرسش خبرنگار در مورد تعداد قتل هایی که مرتکب شده است گفت: «از بیست و دومین نفری که کشتم به بعد، دیگر تعداد افرادی را که به قتل رسانده ام، نشمردم!»

اظهارات این زن، پلیس آمریکا را در سرتاسر این کشور بر آن داشت تا پرونده های قتلی را که طی سال های گذشته بدون یافتن قاتل بسته شده اند، دوباره بررسی کند تا شاید ارتباطی میان آن قتل ها و این زن پیدا شود.

میراندا باربور در گفتگو با این روزنامه محلی گفت، در دوران کودکی مورد تعرض قرار گرفته و به همین دلیل تصمیم به قتل مردان گرفته است. وی اعتراف کرد نخستین بار در سن ۱۳ سالگی به تحریک مردی که در یک فرقه شیطان پرست در آلاسکا عضویت داشت، مرتکب قتل شده است.

انتهای پیام/

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x