تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

شیطان “کوهستان دربند” شکار شد/مامور انتظامی با چاقو پسر شرور مجروح شد

  • کد خبر : 23092
  • 27 بهمن 1392 - 8:04
شیطان “کوهستان دربند” شکار شد/مامور انتظامی با چاقو پسر شرور مجروح شد

پسر شیطان صفتی که دختران و پسران کوهنورد را در ارتفاعات دربند مورد تجاوز و زورگیری قرار می‌داد، پس از یک درگیری با پلیس و مجروح ساختن مامور انتظامی دستگیر شد.

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، روز گذشته یک جوان حدود ۲۵ ساله به ماموران انتظامی مستقر در کوهستان دربند مراجعه کرد و پس از معرفی خود به نام آرمان اظهار داشت: با دوستانم در حال کوهنوردی در ارتفاعات بودیم که ناگهان در منطقه‌ای خلوت پسر شروری با تهدید قمه اموال با ارزش ما را تصاحب کرد و قصد تجاوز به ما را داشت که خوشبختانه توانستینم از دستش فرار کنیم و الان نیز آن پسر جوان در یک سفره‌خانه در حال غذا خوردن است.

ماموران پس از بررسی صحت گفته‌های شاکی موضوع را به پایگاه انتظامی اطلاع داده و با کسب دستور جهت دستگیر متهم به سمت رستوران حرکت کردند.

ماموران ضمن رعایت نکات ایمنی وارد رستوران شدند که  پسر شرور به محض مشاهده ماموران اقدام به چاقو کشی کرد و یکی از ماموران را نیز مجروح ساخت.

به دنبال این موضوع ماموران به دلیل حساسیت و بی‌توجهی متهم  به هشدار‌های پلیس اقدام به شلیک کرده و این پسر جوان را دستگیر نمودند.

گفتنی است ماموران پس از بازرسی بدنی از متهم تعدادی گوشی همراه و اموال مسروقه کشف و ضبط کردند و متهم نیز پس از رویارویی با قربانیان خود به جرم خود اعتراف کرد و چندین مورد زورگیری و خفت‌گیری از دختران و پسران کوهنورد را نیز فاش نمود.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x