تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

ترخیص حدود ۸۰۰ وسیله نقلیه توقیف شده در البرز طی دهه فجر

  • کد خبر : 23300
  • 27 بهمن 1392 - 12:44
ترخیص حدود ۸۰۰ وسیله نقلیه توقیف شده در البرز طی دهه فجر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از ترخیص حدود ۸۰۰ وسیله نقلیه در این استان طی ایام‌الله مبارک فجر خبر داد.

همایون شریفی اظهار داشت: بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی در کشورمان، برای برخورد با هر نوع تخلف، قانونگذار متناسب با آن تخلف جرایمی در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: این برخوردها از جرایم نقدی تا توقیف خودرو و گواهینامه رانندگان متخلف متغیر است و متناسب با هر تخلفی، جرایمی در نظر گرفته می‌شود.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: یکی از این برخوردها مربوط به توقیف خودرو‌ها است که این جریمه بیشتر در مورد تخلفات حادثه‌ساز و با هدف حفظ ایمنی شهروندان و حتی خود رانندگان اعمال می‌شود.

شریفی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی استان البرز برای کنترل ترافیک و فرهنگ رانندگی در این استان گفت: ماموران پلیس بدون اغماض با رانندگانی که تخلفات حادثه‌ساز مرتکب می‌شوند، برابر قوانین برخورد قاطع داشته و خودروهای این رانندگان توقیف می‌شود.

وی در پاسخ ب مبنی بر اینکه پیش از فرارسیدن ایام الله مبارک فجر در استان البرز اعلام شد که برخی از خودروهای توقیف شده در این استان ترخیص می‌شوند، سرنوشت این طرح به کجا انجامید، گفت: در دهه مبارک فجر در مجموع بیش از ۸۰۰ خودروی توقیف شده در استان البرز ترخیص شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: از این تعداد حدود ۶۰۰ دستگاه خودرو و ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت بوده است.

شریفی تاکید کرد: هدف ماموران راهنمایی و رانندگی از جریمه رانندگان متخلف و حتی توقیف گواهینامه و خودروهای آنها، به طور قطع حفظ ایمنی راه‌ها و خیابان‌ها به ویژه خود رانندگان است و امیدواریم مردم با پلیس در این حوزه همکاری بیشتری داشته باشند.

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x