تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

سرپرستی بیش از ۲۵۰۰ یتیم البرزی توسط خیران

  • کد خبر : 23324
  • 27 بهمن 1392 - 13:24
سرپرستی بیش از ۲۵۰۰ یتیم البرزی توسط خیران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: مردم خیر استان سرپرستی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ایتام استان را به عهده دارند.

علی سالارکیا  اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های حمایتی کمیته امداد که با هدف جذب مشارکت بیشتر مردم خیر در سراسر کشور و استان البرز اجرا می‌شود، طرح اکرام ایتام است.

وی تصریح کرد: براساس این طرح مردم خیر و نیکوکار سرپرستی یک و یا چند نفر از ایتام را بر عهده گرفته و ماهانه مبلغی که در توان دارند و حداقل آن ۲۰۰ هزار ریال است را به حساب این ایتام واریز می‌کنند.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز ادامه داد: مردم نیکوکار و نوع‌دوست البرز استقبال خوبی از این طرح داشتند و در مجموع سرپرستی ۲ هزار و ۵۱۷ نفر از ایتام زیرپوشش کمیته امداد را در این استان بر عهده دارند.

سالارکیا اضافه کرد: با توجه به اینکه سرپرستی ایتام محدود به یک نفر نیست و نیکوکاران می‌توانند سرپرستی چند نفر از ایتام را به طور همزمان و مشترک بر عهده گیرند، شاهدیم که کمک‌های هر چند محدود خیران بخش مهمی از نیازهای اقتصادی و روزانه ایتام زیرپوشش کمیته امداد البرز را برآورده می‌کند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تعداد از خیران و نیکوکاران البرزی در طرح اکرام ایتام مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمارهای اخذ شده در مجموع ۲۵ هزار و ۱۵۵ نیکوکار البرزی در این طرح مشارکت دارند و به طور ماهانه مبالغی را به حساب ایتام این استان واریز می‌کنند.

*‌البرزی‌ها بیش از ۴۱ میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۱ میلیارد ریال از سوی ۲۵ هزار و ۱۵۵ نیکوکاری که در طرح اکرام ایتام مشارکت دارند به حساب آنها واریز شده است.

سالارکیا خاطرنشان کرد: این کمک‌ها به غیر از کمک‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی است که کمیته امداد برای افراد و خانواده‌های زیرپوشش به ویژه ایتام ارائه می‌کند.

وی در پایان با اشاره به شرایط اقتصادی افراد نیازمند و مستمند استان البرز و همچنین محدود بودن منابع در اختیار کمیته امداد امام خمینی گفت: مردم خیر البرزی همواره در کارهای خیر و انسان‌دوستانه مشارکت داشته‌اند، اما با توجه به مشکلات افراد نیازمند انتظار داریم که آنها بیش از گذشته در امور خداپسندانه شرکت کنند.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x