تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ابزار ابلیس در دست وزرات دفاع شیطان!+ تصویر

  • کد خبر : 23458
  • 27 بهمن 1392 - 23:38
ابزار ابلیس در دست وزرات دفاع شیطان!+ تصویر

« ما برای آنها این فاکتور را فرستاده ایم چون باخبر شدیم از موسیقی ما به عنوان ابزاری برای شکنجه استفاده می شود »

 

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر،پنتاگون به تازگی نامه ای از طرف گروه راک « اسکینی پاپی » دریافت کرده که این گروه از آنها خواسته بابت دانلود غیرقانونی و پخش موسیقی شان به عنوان ابزاری برای شکنجه به آنها غرامت پرداخت شود. ماجرا البته کمی پیچیده تر است.به گزارش « لیبراسیون »، اعضای پنتاگون برای شکنجه دادن زندانیان گوانتانامو برای آنها موسیقی راک با صدای بینهایت بلند در سلول هایشان پخش می کند و این کار در روز چندین ساعت طول می کشد.

 

حالا اعضای گرون راک « اسکینی پاپی » با دانستن این موضوع که موسیقی آنها برای شکنجه در گوانتانامو پخش می شود از وزارت دفاع آمریکا خواسته اند ۶۶۶ هزار دلار حق نشر به این گروه بپردازد.

 

 

نکته قابل تامل اما انتخاب عدد ۶۶۶ هزار دلار به عنوان درخواست غرامت از سوی این گروه موسیقی آمریکایی است.

 

۶۶۶ عددی است که از آن به عنوان نماد شیطان یاد می شود و هر دو سوی ماجرا این روزها در رسانه ها سر و صدای زیادی به راه انداخته است. کوین اوگلیوی، یکی از اعضای این گروه به شبکه تلویزیونی سی تی وی در این باره گفت:« ما برای آنها این فاکتور را فرستاده ایم چون باخبر شده ایم از موسیقی ما به عنوان ابزاری برای شکنجه استفاده می شود »

 

“متالیکا” معترض است

گروه راک اسکینی پاپی اولین گروه موسیقی راکی نیست که موزیک آنها به عنوان ابزار شکنجه در پنتاگون مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پیش تر دو گروه راک  REM  و متالیکا از این که موسیقی شان در گوانتانامو به عنوان ابزار شکنجه پخش می شد گله کرده بودند و از پنتاگون خواسته بودند جلوی این اتفاق گرفته شود.

 

گروه متالیکا سال پیش به طور رسمی از پنتاگون تقاضا کرده بود دیگر موسیقی گروه شان در این زندان آمریکایی که در خاک کوبا واقع شده، پخش نشود.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x