تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ولاسکو،والیبال را متعلق به ایران و صعود به المپیک را آرزویش عنوان کرد

  • کد خبر : 22851
  • 26 بهمن 1392 - 9:29
ولاسکو،والیبال را متعلق به ایران و صعود به المپیک را آرزویش عنوان کرد

مراسم خداحافظی خولیو ولاسکو با حضور اعضای تیم ملی والیبال در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی کمال مهر،مراسم خداحافظی خولیو ولاسکو در هتل المپیک با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، معاونان وزیر، داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، بازیکنان و سایر اعضای تیم ملی والیبال در هتل المپیک برگزار شد.

ولاسکو قرار است  قبل از ترک ایران نشست خبری برگزار کند و پس از آن راهی آرژانتین خواهد شد.

ولاسکو:صعود ایران به المپیک هدیه ای برای من است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بدون من هم می‌توانند موفق باشند، مربی جدید تیم ملی ایران هم می‌تواند آنها را به موفقیت برساند.

ولاسکو با اشاره به زمان حضور خود در ایران یادآور شد: زمانی که ایران را انتخاب کردم دلایل محکمی داشتم که یکی از‌ آنها نگاه حرفه‌ای بود.

وی اضافه کرد: دلیل دیگری که من در ایران حضور یافتم این بود که دوست داشتم شرایط دیگری را تجربه کنم و انتخابم فقط براساس گفته‌ها نباشد زیرا گفته‌ها با واقعیت متفاوت بود.

ولاسکو: والیبال ایران لیاقت بیشتری دارد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تأکید براینکه ایران باید به این بازیکنان افتخار کند، اظهار داشت: افتخار به این بازیکنان نه فقط به خاطر مسائل فنی بلکه به خاطر توانایی‌ها و ظرفیت این افراد است که برای تغییر آماده‌اند.

وی با اشاره به سرمربی تیم جدید والیبال ایران گفت: برناردی یکی از بازیکنان خوب بود، با شناختی که از وی دارم می‌دانم تمام تلاش خود را برای دستیابی به موفقیت می‌کند.

ولاسکو افزود: من مطمئنم که بازیکنان ایران می‌توانند موفق باشند و اولین چیزی که باید به آن توجه کنند اعتقاد به خودشان است آنها نباید به اسامی توجه کنند بلکه تنها باید هدف خود را مدنظر داشته باشند.

ولاسکو گفت:‌ امیدوارم روزی خارج از مسائل کاری باز هم بتوانم به ایران سفر کنم تا این کشور شگفت‌انگیز را بهتر ببینم چرا که پیش از این به دلیل دغدغه‌های کاری نتوانستم شهرهای مختلف را از نزدیک ببینیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امروز نکته‌ای را متوجه شدم؛  امروز فهمیدم که این رشته متعلق به کشور ایران است و کشورهای مختلف گنجینه‌های سایر کشورها را می‌گیرند و در کشور خود آموزش می‌دهند. تمام تلاشم را برای موفقیت والیبال ایران به کار می‌گیرم حتی اگر در این کشور نباشم.

داورزنی:ولاسکو افتخار والیبال ما بود

در این مراسم محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون گفت: متاسفم که باید در نیمه راه با خولیو ولاسکو قطع همکاری کنیم. ما دوست داشتیم تا المپیک ۲۰۱۶ با وی همکاری کنیم؛ اما شرایط فراهم نشد.عملکرد ضعیف کادر فنی آرژانتین و مسابقات اخیر موجب شد تا مردم این کشور از رئیس‌جمهور خود بخواهند که برای بازگشت ولاسکو دست به کار شود تا شاید والیبال آرژانتین نجات پیدا کند.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: از اینکه امشب باید با ولاسکو خداحافظی کنیم ناراحت هستم؛ اما مطمئنم با برنامه‌ریزی و قدرت بازیکنان ایران می‌توانیم به موفقیتمان ادامه دهیم. ممکن است همکاریمان با ولاسکو قطع شود؛ اما بدون شک در ادامه راه باز هم از تجربیات و دانش وی بهره خواهیم برد.

داورزنی خاطر نشان کرد: ما توانستیم همراه با وی به غیر از روسیه و برزیل سایر قدرت‌های جهان را شکست دهیم.

 

گودرزی:ما از کسی تقدیر می کنیم که شادی را به مردم هدیه کرد

محمود گودرزی  وزیر ورزش اظهار داشت: امشب از کسی تقدیر می‌کنیم که شادی را به مردم هدیه داد و شرایطی را فراهم کرد . وقتی خبر رفتن ولاسکو را شنیدم شوکه شدم، بلافاصله با داورزنی تماس گرفتم و قضیه را از او پرسیدم.

وی افزود:قبل از ورود ولاسکو به ایران والیبال ما در شیبی قرار داشت که با آمدن وی این شیب تند تر شد. ما ولاسکو را از خودمان می‌دانیم حتی اگر فردی ایرانی نباشد ولی به جامعه ما خدمت کرده باشد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: امشب اینجا هستم که از همه تقدیر کنم، امیدوارم وقتی ولاسکو به آرژانتین رفت موفق باشد و در آنجا هم به ما کمک کند. من امیدوارم وی در صورت تقابل ایران و آرژانتین توجه ویژه ای به ما داشته باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x