تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

بمب‌گذار انتحاری انگلیسی در کنار کودکان سوری + تصاویر

  • کد خبر : 23002
  • 26 بهمن 1392 - 18:32
بمب‌گذار انتحاری انگلیسی در کنار کودکان سوری + تصاویر

روزنامه گاردین نوشت : خانوده “عبدالواحد مجید”، بمبگذار انتحاری انگلیسی در سوریه می گویند تا قبل از عملیات انتحاری وی ، فکر می کردند او برای انجام امور انسان دوستانه به سوریه سفر کرده است.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از روزنامه گاردین ؛ از فردی که گفته می شود اولین تبعه انگلیسی است که بمبگذاری انتحاری در سوریه انجام داده تصاویری منتشر شده است که وی را لبخند زنان در کنار کودکان سوری نشان می دهد.
در یکی از این عکس ها عبدالواحد مجید ۴۱ ساله ، دختر بچه ای را در آغوش دارد و در کنار تعدادی از کودکان سوری که انگشتان خود را به نشانه صلح بالا گرفته اند زانو زده است.
مجید این تصاویر را از سوریه برای خانواده خود فرستاده بود. خانواده وی گفته اند تا آن جایی که می دانند وی برای انجام امور انسان دوستانه و توزیع کمک هایی که در انگلیس جمع آوری شده بود به سوریه سفر کرده بود.
گفته می شود ، مجید که سه فرزند دارد هفته گذشته در یک عملیات انتحاری، یک کامیون بمبگذاری شده را به زندانی در شهر حلب سوریه کوبید و منفجر کرد. وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرد هنوز نمی تواند صحت این گزارش ها را تایید کند.  محمد جمیل، ۶۵ ساله و عموی مجید گفت هیچگاه در مجید که دو پسر و یک دختر هجده، شانزده و دوازده ساله دارد نشانه ای از افراط گرایی دیده نشده بود.
گرچه گفته می شود مجید اولین تبعه انگلیسی است که عملیات انتحاری در سوریه انجام داده است، اما صدها نفر از انگلیس برای جنگیدن به این کشور جنگ زده در خاورمیانه رفته اند.
انتهای پیام /
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x