تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

یک اتفاق نادر پزشکی برای بازیکن استقلال!

  • کد خبر : 22600
  • 25 بهمن 1392 - 8:30
یک اتفاق نادر پزشکی برای بازیکن استقلال!

امیر قلعه‌نویی حتی گفته بود جمشیدیان از دردهای عجیبی برای من می‌گوید که تاکنون در فوتبال نظیرش را نشنیده بودم.

 

یک اتفاق نادر پزشکی برای بازیکن استقلال!

به گزارش کمال مهر، این داستان عجیب بازیکنی است که ابتدای فصل به استقلال آمد تا شاید جای جباری را پر کند و تبدیل شود به ستاره خط میانی تیم قلعه‌نویی اما اکنون بی آنکه مصدومیتی داشته باشد شب و روز از درد به خود می‌پیچد! قصه احمد جمشیدیان با استقلال قصه غم انگیزی بود. از همان روزهای نخست که با استقلال قرارداد بست به سبب برخی حاشیه‌ها حرف‌های زیادی پشت سرش بود. می‌گفتند چون قلعه‌نویی او را می‌خواسته در بازی نیمه نهایی جام حذفی فصل قبل – آن روزها که بازیکن سپاهان بود- برای تیمش کم‌کاری کرده است. انگی که هرگز به جمشیدیان با آن سابقه اخلاقی نمی‌چسبید.

بازیکن مورد نظر قلعه‌نویی در این فضای روانی نامناسب به استقلال پیوست اما چند صباحی بیشتر با آبی‌ها تمرین نکرد که با یک مصدومیت ناخواسته مواجه شد. پشت این مصدومیت هم حرف‌هایی پیش آمد. درحالی که جمشیدیان واقعا مصدوم بود می‌گفتند به خاطر آن شایعات پیش فصل از سوی ستاد منشوری سازمان لیگ محروم شده است اما این خبرسازی‌ها هم صحت نداشت چرا که جمشیدیان حقیقتا مصدوم شده بود و می‌کوشید خود را هرچه زودتر آماده حضور در ترکیب استقلال کند که بعد از حدود هشت هفته موفق شد به شرایط آرمانی بازگردد و حتی در بازی برگشت استقلال مقابل اف سی سئول هم در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت.

آن روز تصور می‌شد جمشیدیان به اصطلاح فوتبالیست‌ها کار را در میانه میدان بگیرد و میخش را هم محکم به زمین بکوبد تا شاید آن انتظارها برآورده شود اما بازی نه چندان ایده‌آل او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و پیامدش مصدومیت دوباره‌ای که گریبانش را گرفت منجر به دوری دوباره از تمرینات استقلال شد. جمشیدیان که انگار با مصدومیت پیوندی بی پایان بسته بود عزمش را جزم کرد تا این مشکل را هم پشت سر بگذارد اما با وجود رفع مصدومیتش هرگز موفق به بازگشت نشد.

کنکاش برای یافتن علت تاخیر جمشیدیان برای بازگشت به میادین فوتبال فقط می‌توانست با گفت و گو با این بازیکن پاسخ داده شود. جمشیدیان در این باره می‌گوید: «راستش دوست نداشتم درباره این مصدومیت چیزی بگویم اما برای شفاف سازی لازم است حرف‌هایی بزنم تا هواداران هم در جریان موضوع قرار بگیرند. حقیقت این است که من الان مصدوم نیستم. یعنی به لحاظ پزشکی نه نیاز به جراحی دارم و نه ترمیم نقطه‌ای از پایم اما متاسفانه درد شدیدی در ناحیه کشاله پا دارم که بسیار نادر و عجیب است. در این باره با اکثر متخصصان و جراحان صحبت کردم که آنها به من گفتند هیچ آسیب‌دیدگی در پایت وجود ندارد اما متاسفانه دردی کهنه در کشاله رانم وجود دارد که هنوز آزارم می‌دهد. مشکل من یک مشکل حاد نیست اما نمی‌توانم دردی که در پایم وجود دارد را کتمان کنم. همین باعث شده نتوانم با استقلال تمرین کنم.»

در همین راستا امیر قلعه‌نویی هفته قبل صحبت‌هایی کرده بود. او نیز از تحمل دردهای عجیبی که جمشیدیان برایش گفته پرده برداشت. امیر قلعه‌نویی حتی گفته بود جمشیدیان از دردهای عجیبی برای من می‌گوید که تاکنون در فوتبال نظیرش را نشنیده بودم. این حرف‌ها خود تایید مشکل حاد و نادری است که برای جمشیدیان به وجود آمده است. طبق آخرین نظریه‌های پزشک، جمشیدیان تنها باید با استراحت خود را به شرایط ایده‌آل بازگرداند و به نظر می‌رسد استراحت مطلق تنها راه برای برون رفت از این مشکل مرموز باشد.

کد مطلب: ۳۰۹۸۶۶
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x