تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

عکس: از مردان آیپدی تا رقص مانتیسی!

  • کد خبر : 22387
  • 24 بهمن 1392 - 10:15
عکس: از مردان آیپدی تا رقص مانتیسی!

عکس‌های علمی منتخب این هفته را با ما ببینید: مردان آی‌پدی، آشپزخانه چوبی، شهر برچسبی، دلفین، رقص مانتیسی، قدیمی‌ترین ردپای بشر، توپ پشمی، دهانه مریخ، برج‌های قارچی و …

کمال مهر: عکس‌های علمی منتخب این هفته را با ما ببینید: مردان آی‌پدی، آشپزخانه چوبی، شهر برچسبی، دلفین، رقص مانتیسی، قدیمی‌ترین ردپای بشر، توپ پشمی، دهانه مریخ، برج‌های قارچی و …

۱- مردان آی‌پدی

به نزدیک‌ترین فرد به خود نگاه کنید. جدی می‌گویم، نگاه کنید. می‌توانید با اطمینان بگویید که او صورت خود را با آی‌پد نپوشانده و خود را جای کس دیگری وانمود نمی‌کند؟

۲- آشپزخانه چوبی

این آشپزخانه از چوب ساخته شده است. شاید از دید شما چیز خوبی نباشد که تمام قسمت‌های آشپزخانه چوبی باشد، ولی این کار جنبه‌های مثبتی هم دارد: یکی این که کل آشپزخانه شما قابلیت استفاده به عنوان تخته سبزی خرد کنی را دارد!

۳- شهر برچسبی

هنرمندی به نام یوکینو اومورا از برچسب‌ها برای ساخت این مدل کوچک شب شهر توکیو استفاده کرده است.

۴- دلفین و موج‌سوار

چه عکسی! این بیشتر شبیه به یک کارت پستال تبلیغاتی کشتی‌های تفریحی کارائیب است تا یک عکس واقعی، با این تفاوت که این یکی واقعی است.

۵- رقص مانتیسی

مانتیس؟ این‌ها بیشتر رقاص هستند تا حشره.

۶- قدیمی‌ترین رد پاها

این رد پاها که در انگلیس کشف شده‌اند، قدیمی‌ترین رد پاهای انسانی هستند که تا کنون در خارج از قاره افریقا کشف شده‌اند، و متعلق به ۸۰۰ هزار سال پیش هستند.

۷- توپ پشمی بزرگ

شرکت معماری راو دیزاین تورنتو، این توپ پشمی‌های غول آسا را طراحی کرده است. به نظر می‌رسد که این توپ‌ها می‌توانند مردم را گرم نگه‌دارند.

۸- دهانه آتشفشانی مریخ

مدارگرد شناسایی مریخ، ام.آر.او متعلق به ناسا، این عکس را از یکی از دهانه‌های آتشفشانی مریخ گرفته است.

۹- برج‌های قارچی

برج‌های پوشیده از سبزیجات به زودی به موزه MoMa P.S.1 نیویورک خواهند رفت. البته شاید برخی ترجیح بدهند که آنها را درخت صدا کنند تا برج.

۱۰- سوچی از فضا

المپیک زمستانی شروع شده است! از هر جایی در کره زمین می‌توانید بازی‌های المپیک زمستانی را ببینید، ولی به جای تماشای مسابقات المپیک زمستانی، به دیدن این عکس‌ها نشسته‌اید. ما هم برای تشکر از شما این عکس از شهر سوچی (میزبان المپیک) را که از فضا گرفته شده است، به شما تقدیم می‌کنیم.

 

 

 

خبرآنلاین

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x