تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ضبط سکانسهای “شیرگاه” پایتخت ۳ متوقف نشد/کار در دمای ۱۲ درجه زیر صفر

  • کد خبر : 22325
  • 24 بهمن 1392 - 9:25
ضبط سکانسهای “شیرگاه” پایتخت ۳ متوقف نشد/کار در دمای ۱۲ درجه زیر صفر

تیم “پایتخت ۳” با وجود دمای ۱۲ درجه زیر صفر همچنان ضبط سکانسها را ادامه می‌دهند.

 

 

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون کمال مهر؛ سازندگان سری سوم “پایتخت” به کارگردانی “سیروس مقدم” از ۱۲ دی ماه امسال، کار تولید را با حضور همه بازیگران در “شیرگاه” مازندران شروع کردند و با پایان این بخش‌ها، آخر هفته جاری برای ضبط سکانسهای جدید به تهران می‌آیند.

بنابراین گزارش؛ مهمترین مشکل گروه طی هفته گذشته در شمال کشور سرمای ۱۲ درجه زیر صفر و بارش سنگین برف بوده که منجر به قطع آب و گاز شده است ولی گروه تولید به دلیل محدودیت زمان و لزوم رساندن کار به پخش نوروز ۹۳، ناگزیر به ادامه تصویربرداری در لوکیشن‌های داخلی شدند.

در ادامه این گزارش؛ هفته گذشته دوره‌های ویژه سریال نیز با پیش‌بینی موارد ایمنی ضبط سکانس‌ها باحضور آمبولانس و آتش‌نشانی در شمال کشور انجام شد. همچنین تصاویر هوایی (هلی شات) نیز توسط گروه تصویربرداری هوایی (فرادید) برداشت شد و تاکنون ۶ قسمت سریال ضبط و تدوین همزمان شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در سکانسهای شمال چند بازیگر بومی مازندران نیز جلوی دوربین رفتند. در حال حاضر پیش تولید قسمت‌های مربوط به تهران و مرحله انتخاب لوکیشن‌ها و نگارش قسمت هفتم پیگیری می‌شود.

بنابراین گزارش، “الهام غفوری” تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را عهده‌دار بوده که قرار است در نوروز ۹۳ طی ۱۵ قسمت روی آنتن شبکه یک سیما رود.

در ادامه این گزارش، “محسن تنابنده” ، “احمد مهرانفر”، “ریما رامین فر”، “سارا و نیکا فوقانی اصل”  و “علیرضا خمسه” جزء بازیگران اصلی این سریال هستند و “مهران احمدی،”، “نسرین نصرتی” و “هومن حاجی عبداللهی” جزء بازیگران مهمان محسوب می‌شوند.

داستان سری سوم سریال “پایتخت” از شب عروسی ” ارسطو” آغاز می‌شود و در این شب، طی بروز حادثه‌ای، “نقی” که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده می‌شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد. اما ماجراهایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهای تازه‌ای می‌کند.

بنابراین گزارش؛ “محسن تنابنده” سرپرست نویسندگان، “خشایار الوند” و “حسن وارسته” گروه نویسندگان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x