تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

بیست و نهمین جشن موسیقی فجر آغاز شد

  • کد خبر : 22444
  • 24 بهمن 1392 - 12:10
بیست و نهمین جشن موسیقی فجر آغاز شد

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن با اجرای ۱۹ برنامه موسیقایی کار خود را در تالارهای مختلف شهر تهران آغاز می‌کند.

گروه فرهنگی «کمال مهر» ؛  در این دوره از جشنواره که به دبیری حسن ریاحی در تالار وحدت، سالن رودکی، ایوان شمس، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن اریکه ایرانیان، فرهنگسرای ارسباران، خانه هنرمندان و برج میلاد برگزار می‌شود گروه‌های مختلف موسیقی در بخش های رقابتی، نسلی دیگر، استعدادهای درخشان، بین الملل، ویژه بانوان و کودک و نوجوان و نمایش فیلم آثار خود را ارائه می‌دهند.

پنجشنبه ۲۳ بهمن در اولین روز از برگزاری جشنواره ساعت ۱۵:۳۰ در بخش استعدادهای درخشان تکنوازی ویولنسل یاسمن کوزه‌گر، تکنوازی گیتار مهراد نجفیان، تکنوازی ویولنسل نیکی خباز واحد، تکنوازی فلوت هلیا گل‌مقانی آذر و تکنوازی گیتار حمیدرضا سبزواری در سالن رودکی اجرا می شود.

در بخش رقابتی جشنواره نیز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ تریوی گیتار «رزت» بهار عصاره، کوارتت گیتار «سدار» بابک رستمی در سالن رودکی و گروه مهر استان مرکزی به سرپرستی امیر کزازی مجد و گروه باران شیراز به سرپرستی امیرحسین دادور ساعت ۱۹ در برج آزادی برنامه های خود را اجرا می کنند.

گروه «ستاره قطبی» به سرپرستی بهار ایلچی ساعت ۱۸:۱۵ در فرهنگسرای نیاوران و ارکستر زهی «ایران زمین» به سرپرستی سودابه سالم ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اریکه ایرانیان به ترتیب در بخش‌های بانوان و کودک و نوجوان میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهند بود.

این در حالی است که در بخش نسلی دیگر نیز گروه «رهاوی» به سرپرستی احسان ذبیحی‌فر و ساناز نخجوانی ساعت ۲۰ در فرهنگسرای ارسباران و همنوازی پیانو و کمانچه پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ساعت ۲۱ در تالار وحدت برنامه خود را اجرا می کنند.

در بخش بین الملل نیز گروهی از کشور هلند ساعت ۲۱ برنامه خود را در تالار ایوان شمس اجرا می کند. در بخش جنبی نیز مازیار یونسی نیز با ارکستر و کر «آی سو» ساعت ۱۸:۱۵ در تالار وحدت و دو نوازی پیانو و ویولن سامان احتشامی و بابک شهرکی میزبان علاقه مندان موسیقی خواهند بود.

در بخش پاپ جشنواره نیز رضا صادقی ساعت ۱۸:۱۵ و بهنام صفوی ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد برنامه خود را اجرا می کنند.

در بخش نمایش فیلم نیز فیلم «صدا و سکوت» از نوربرت ویدمر و پیتر گویر ساعت ۱۰:۳۰ در خانه هنرمندان ایران اکران می شود.

منبع: مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x