تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سیاست دولت در قبال حمایت از حزب‌الله برخواسته از مواضع ملت است

  • کد خبر : 22118
  • 23 بهمن 1392 - 16:53
سیاست دولت در قبال حمایت از حزب‌الله برخواسته از مواضع ملت است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پی اظهارات سخیف سخنگوی کاخ سفید گفت: برخی حرف‌هایی که مصرف داخلی دارد نمی‌تواند ملت ایران را از عزم خویش مایوس کند.

کمال مهر:محمد نهاوندیان رئیس دفتر نهاد ریاست‌جمهوری در پی اظهارات سخیف جی کارنی سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه ایران باید از حمایت از تروریست و حزب‌الله لبنان دست بردارد در غیر این صورت ایران را تحریم خواهیم کرد به  گفت: ایران در طول این ۳۵ سال به صورت عملی ثابت کرده که نسبت به آرمان‌های اصیل انقلاب و نسبت به حمایت از حق صادق است.

وی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی ایران در عمل این موضوع را نشان داده است گفت: برخی‌ حرف‌ها و تهدیدهای توخالی هرگز این ملت را نترسانده و به انفعال نکشیده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهار داشت: ما در این مرحله که حقوق ملت ایران را از طریق مذاکره دنبال می‌کنیم نیز همانند مرحله دفاع مقدس حرف‌های توخالی به انفعال نمی‌نشینیم.

وی تاکید کرد: مسیر محکمی را ملت ایران دنبال می‌کنند با ارائه منطق باعث جلب قلوب مردم در سراسر جهان شده و این مسیر با گام‌های محکم پیش خواهد رفت.

نهاوندیان مجددا تاکید کرد: برخی حرف‌هایی که مصرف داخلی دارد نمی‌تواند ملت ایران را از عزم خویش مایوس کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا موضع دولت یازدهم در قبال حزب الله لبنان نسبت به دولت‌های قبل تغییر کرده است یاخیر، گفت: مواضع دولت برخواسته از مواضع ملت است مگر مواضع ملت تغییر کرده است که مواضع دولت تغییر کند؟

اضافه می‌شود؛ جی کارنی سخنگوی کاخ سفید روز گذشته مدعی شده بود ایران باید از حمایت از تروریست از جمله حزب الله لبنان! دست بردارد در غیر این صورت ایران را تحریم خواهیم کرد.

ناگفته نماند؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در پی این اظهارات سخیف جی کارنی به  حزب‌الله نه فقط یک سازمان تروریستی نیست بلکه بخشی از حاکمیت لبنان به شمار می‌رود چرا که در مجلس دولت این کشور حضور دارد.

وی افزود: تروریست‌ خواندن حزب‌الله اهانت به ملت لبنان است.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد: آمریکا باید بداند ما با استفاده از همه ظرفیت‌های خود به حمایت از حزب‌الله لبنان ادامه خواهیم داد.

بروجردی تاکید کرد: تهدید به تحریم هیچ گونه تاثیری در تصمیم ایران بر حمایت از حزب‌الله لبنان نخواهد داشت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x