تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مردم سربلند استان البرز، حماسه ای دیگر خلق کردند

  • کد خبر : 21718
  • 22 بهمن 1392 - 13:22
مردم سربلند استان البرز، حماسه ای دیگر خلق کردند

فجر آفرینان در سراسر استان البرز با حضور پر شمار و عظیم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حماسه ای دیگر از حضور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

گروه استانی «کمال مهر» ؛ ،امروز سی و پنجمین قرار انقلابی‌ است تا بار دیگر حماسه ۲۲ بهمنی را با مشت‌های کوبنده خلق کنیم و گزینه روی میز خود را بر دشمنان نشان دهیم.

راهپیمایی پروشور ملت ایران در گرامی‌داشت سی و پنجمین بهار آزادی از ساعت ۹ صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.

این در حالی است که در استان البرز و شهرهای مختلف مسیرهای منتهی به میدان سپاه از ساعاتی پیش از آغاز رسمی راهپیمایی ۲۲ بهمن مملو از جمعیت است.

مردم انقلابی شرق کرج مانند حصار، خلج آباد، کلاک به سمت این مکان ( چهارراه امام ) که ابتدای مسیر راهپیمایی است در حرکتند، همین طور خیابان چالوس شاهد مردم منطقه ی اسلام آباد و عظیمیه است که در حال پیوستن به راهپیمایان هستند.

به گزارش تیتر یک، قرار است دکتر سعید جلیلی پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان سپاه کرج به سخنرانی بپردازد.

۹.۳۰ ، از دقایقی پیش راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در کلانشهر کرج به سوی میدان شهید آجرلو آغاز شد.

 

۹:۴۵، موج جمعیتی از مردم غیورالبرز از سمت چهارراه امام خمینی(ره)-میدان کرج- الله اکبر گویان به میدان شهدا رسیدند.

در میان جمعیت سید طاهر طاهری استاندار البرز و محمد تقی ایرانی فرماندار کرج  و حجت الاسلام حسینی همدانی امام جمعه کرج حضور یافتند.

 

۱۰:۰۰، موج پرشور مردم البرز با سردادن شعار های مرگ بر فتنه گر،مرگ بر آمریکا و پرچم به دست ، به چهارراه طالقانی رسیدند و در حال عبور از زیرگذر هستند.

در این میان حضور جامعه بزرگ ورزش و جوانان البرز با هنرنمایی ورزشکاران به چشم می خورد.محسن قاسمی رکورد طناب زنی را در حاشیه ی این راهپیمایی به نام خود ثبت کرد.

۱۰:۱۵، جمعیتی که از مسیر دوم (میانجاده) راهپیمایی ۲۲ بهمن را آغاز کردند،با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  به سه راه رجایی شهر رسیدند.

خانواده ی بزرگ آموزش و پرورش اعم از مدارس و نواحی آموزشی با حمل پلاکاردهای معرف نام مدرسه و یا آموزشگاه ها در این مراسم باشکوه حضور دارند.

 

 

۱۰:۳۰، فوج عظیم مردم البرز از سمت میدان کرج، به محدوه تالار شهیدان نژاد فلاح نزدیکی میعادگاه البرز رسیدند.

ایستگاه های شادی و نقاشی و .. که از سوی شهرداری کرج و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول مسیر راهپیمایی تعبیه شده، با استقبال خوب کودکان و نوجوانان کرجی مواجه شده است.

پرچم بزرگ کشور عزیزمان روی دوش های مردم کرج در حرکت است.

۱۱:۰۰،موج خروشان و پرشور مردم غیور کرج به ساحل میعادگاه(میدان سپاه) رسید.راهپیمایان کرجی پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

خبرهای رسیده از فردیس ، نظرآباد ، هشتگرد و ساوجبلاغ حاکی از حضور  پرشور مردم انقلابی این شهرستان ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

۱۱:۳۰، سخنرانی دکتر سعید جلیلی، عضو کنونی تشخیص مصلحت نظام و دبیر سابق شورای امنیت ملی در جمع پرشور راهپیمایان البرز آغاز شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
قاسم
بهمن ۲۲, ۱۳۹۲ ۶:۱۰ ب٫ظ

سلام پس چرا عکس پسرکوچولوی مرا که کاپیشن نارنجی پوشیده ودر کنار کالاسکه ایستاده را در سایتتان نگذاشته اید.لطفا عکس را برایم ایمیل نمایید.

اکبر
اکبر
بهمن ۲۳, ۱۳۹۲ ۲:۰۹ ق٫ظ

سلام پس چرا عکس دختر کوچولوی من که چادری مشکی سر داره با پالتوی صورتی روتوسایتتان نگذاشتید؟

3
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x