تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

کرج در انتظار خلق حماسه‌ای دیگر

  • کد خبر : 21243
  • 20 بهمن 1392 - 9:14
کرج در انتظار خلق حماسه‌ای دیگر

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار کرج گفت: به طور قطع مردم ولایی کرج با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حماسه‌ سیاسی دیگری خلق خواهند کرد.

به گزارش کمال مهر از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری این شهرستان، کریم حمیدوند اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شاهد توسعه مرکز استان البرز بودیم و همین امر موجب شده تا کرج به یکی از شهرستان‌های مهاجرپذیر تبدیل شود.

این مسئول تصریح کرد: لذا اقوام، طوایف و قومیت‌های مختلف در سال‌های اخیر به کرج مهارت کرده و در این شهرستان ساکن شده‌اند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج افزود: حضور قومیت‌ها و اقوام مختلف در مرکز استان البرز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهرستان است و به همین دلیل رهبری معظم انقلاب اسلامی از کرج به عنوان ایران کوچک یاد فرموده‌اند.

حمیدوند تاکید کرد: این مردم طی بیش سه دهه اخیر همواره در صف نخست دفاع از انقلاب و نظام و حمایت از ولایت حضور داشته و شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تحت عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مردم شهرستان کرج تلاش‌های بسیاری برای تحقق رهنمودهای رهبری معظم انقلاب داشته و با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ خرداد حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج با یادآوری در پیش بودن یوم‌الله ۲۲ بهمن تاکید کرد: به طور قطع مردم ولایی شهرستان کرج در این روز با حضور گسترده،‌ آگاهانه، پرشور در راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با ولایت و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان حماسه سیاسی بزرگ دیگری را خلق خواهند کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x