تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نمایندگان حمایت از لاریجانی را پس گرفتند!

  • کد خبر : 21404
  • 20 بهمن 1392 - 15:56
نمایندگان حمایت از لاریجانی را پس گرفتند!

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ۶ نفر از نمایندگان حامی دولت امضایشان را از بیانیه حمایت از اظهارات انقلابی لاریجانی در تونس پس گرفتند.

 

 

نمایندگان حمایت از لاریجانی را پس گرفتند!

به گزارش کمال مهر، یک نماینده مجلس که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت: محمد پورفاطمی نماینده مردم دشتی و بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد، رضاعبداللهی نماینده مردم ماه‌نشان، یوناتن بت‌کلیا نماینده مسیحیان آشوری، کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل و هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی امضای خود را از این بیانیه پس گرفتند.

وی ادامه داد: البته پس غلامرضا تاجگردون، حسین امیری خامکانی، عباسعلی منصوری و عبدالکریم رجبی نیز ابتدا امضای خود را پس گرفتند اما بعد مجددا این بیانیه را امضا کردند.

وی اظهار داشت: این نمایندگان به جمله پایانی این بیانیه مبنی بر اینکه هیچگاه سازشکاران قهرمانان این ملت نخواهند بود، اعتراض داشتند و معتقد بودند این جمله اعتراض به دولت است، بنابراین امضای خود را از این بیانیه پس گرفتند.

روز گذشته ۲۲۲ نفر از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای حمایت خود را از سخنان رییس مجلس شورای اسلامی در دفاع از موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: مواضع انقلابی و شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی نشان داد که علیرغم بعضی از تغییر تاکتیک‌ها ندای انقلاب اسلامی همچنان در جهان تک قطبی زورگو طنین انداز است.

سخنان ضد استکباری رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن قانون اساسی تونس پیام توده‌های رنج کشیده از جهان خواران از ستمگری بود که همه چشم امیدشان به نمایندگان انقلاب است و ترک جلسه توسط هیات نمایندگی آمریکا نشان داد که سردمداران این نظام استکباری تا چه میزان کم ظرفیت و ناتوان در مواضع خویش هستند.

با الطاف الهی مردم شهیدپرور و فرزندان خمینی(ره) و پیروان خامنه‌ای در روز ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که انقلاب اسلامی همچنان طوفنده کاخ سفید را به لرزه در خواهد آورد و شعار مرگ بر آمریکای شان در آفاق هستی خواهد پیچید و نشان خواهند داد که سازشکاران هرگز قهرمان ملت ایران نخواهد شد و همانگونه که مقام معظم رهبری امروز صبح فرمودند سازش با مستکبران به هیچ جا نخواهد رسید.

ما نمایندگان سپاس و حمایت از جناب آقای دکتر لاریجانی و مواضع بر حق ایشان را اعلام کرده و توفیق ایشان و سایر مسئولان نظام اسلامی را در رسانیدن پیام انقلاب اسلامی به جهانیان مسئلت داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اشاره نمایندگان به سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پارلمان تونس به مناسب جشن تصویب قانون اساسی این کشور است.

لاریجانی در این مراسم نسبت به سرنوشت انقلابهای منطقه ابراز نگرانی کرده و به آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل اقداماتشان بر علیه جریان های مردمی منطقه هشدار داده بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x