تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

خبر خوش برای بازنشستگان کشوری

  • کد خبر : 21345
  • 20 بهمن 1392 - 12:55
خبر خوش برای بازنشستگان کشوری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :۲۵۰ هزار تومان از مطالبات معوقه بازنشستگان کشوری از امشب به حساب بازنشستگان واریز می شود.

 

کمال مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت :۲۵۰ هزار تومان از مطالبات معوقه بازنشستگان کشوری از امشب به حساب بازنشستگان واریز می شود.

«علی ربیعی» روز یکشنبه در مراسم جشن ملی تجلیل از خادمان انقلاب در تالار وحدت افزود: تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به بازنشستگان مشمول از جمله اقداماتی بوده که توسط صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجرا است و تاکنون بیش از ۶۵ درصد مطالبات تسویه شده است.

وی با اشاره به اینکه ششمین مرحله پرداخت مطالبات به بازنشستگان از ساعت ۲۴ امشب انجام می شود،گفت: بازنشستگان می توانند از صبح روز دوشنبه ۲۱ بهمن ، نسبت به برداشت این وجه به بانک عامل مراجعه کنند.

وزیر رفاه با اشاره به تسویه مطالبات ۳۰۰ هزار بازنشسته کشوری تاکنون تصریح کرد: در این مرحله نیز مطالبات ۵۵ هزار نفر دیگر از بازنشستگان، تسویه کامل خواهد شد و پیش بینی می شود با تمهیداتی که توسط صندوق بازنشستگی اندیشیده شده، باقیمانده معوقات نیز طی ماه های آینده پرداخت شود.

خبرگزاری ایرنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x