تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

بیانیه جامعه روحانیت کرج به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۲

  • کد خبر : 21309
  • 20 بهمن 1392 - 10:08
بیانیه جامعه روحانیت کرج به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۲

۲۲ بهمن یادآور پایان خاطرات تلخ حاکمیت استکبار و نظام سلطه بر میهن عزیز اسلامی ایران، تداعی کننده رهایی از خفقان و محرومیت ملت از آزادی و عزت نفس انسانهاست.

 

به گزارش کمال مهر، جامعه روحانیون شهرستان کرج به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن با انتشار بیانیه ای خواستار حضور حداکثری ملت ایران در این راهپیمایی عظیم شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

۲۲ بهمن یادآور پایان خاطرات تلخ حاکمیت استکبار و نظام سلطه بر میهن عزیز اسلامی ایران، تداعی کننده رهایی از خفقان و محرومیت ملت از آزادی و عزت نفس انسانهاست.

۲۲ بهمن نماد اقتدار ملی و خودباوری و پیروزی خون بر شمشیر است.

بیاد داریم در دوران سلطنت خاندان پهلوی بر ایران میدان تاخت و تاز بیگانگان و عرصه بی هویتی ایرانیان بود. درآن زمان جوانان این میهن مجاز به انجام کارهای تخصصی و فنی نبودند و هر اقدامی از این نوع نیاز به اجازه بیگانگان داشت! سالها ره آورد حکومت ترویج فساد و فحشای علنی و تجاهر و تظاهر به گناه و جلوگیری از رشد و بالندگی استعداد ایرانی و وارونه جلوه دادن ارزشها بوده است.

امام آمد و با آمدنش عزت و سربلندی و خودباوری را به ارمغان آورد. ارمغانی گران سنگ و بی بدیل در پرتو انقلاب اسلامی ، و اینک که ۳۵ سال از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران می گذرد دستاوردهای نفیس و ارزشمندی نصیب ملت ایران گشت، همانند پیشرفت های هسته ای، توسعه علمی، فن آوری نانو، ساخت داروهای بیماری های خاص و بالاخره خودباوری که پیش از این رنگ باخته بود.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز بیداری اسلامی در منطقه و جهان گردید و مردم آگاه دنیا با تأسّی از مردم ایران راه سعادت و رهایی از ظلم و ستم را یافتند و پذیرفتند تنها رهبری دینی و ولایت فقیه است که میتواند نماد اسلامیت نظام و ضامن بقاء و مصونیت آن از خطرات و انحرافات احتمالی و بحران های پیش رو باشد.

حاکمیت اسلام در ایران مدیون رهبریهای حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بوده است و بدون شک پیشرفت و توسعه، استواری و الگو شدن جمهوری اسلامی مدیون این سکانداران بی بدیل قرن است.

بدینوسیله از عموم شهروندان و کلیه اقشار دعوت می شود جهت حفظ شعائر دینی و میثاق با خون شهدا، امام و رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نوده و با حضور فعال و پر نشاط خود برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسانند و حمایت همه جانبه خود را از مسئولین محترم کشوری و تصمیم گیری های آنان را اعلام نمایند.

«به امید حاکمیت اسلام در سراسر جهان»

جـامعـه روحـانـیـت کــرج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21309

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x