تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

راه‌اندازی ۶ صندوق الکترونیکی جمع‌آوری صدقات در البرز

  • کد خبر : 21333
  • 20 بهمن 1392 - 12:39
راه‌اندازی ۶ صندوق الکترونیکی جمع‌آوری صدقات در البرز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز از راه‌اندازی ۶ دستگاه صندوق الکترونیکی جمع‌آوری صدقات در این استان خبر داد.

عبدالله طاهری گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف  برای رسیدگی به مشکلات، نیازها و کمبودهای اقتصادی و معیشتی افراد نیازمند و مستمند، ترویج روحیه مشارکت مردمی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران است.

وی تصریح کرد: کمک‌های نقدی مردم خیر و انسان‌دوست استان البرز در حال حاضر به وسیله بیش از ۵۰۰ هزار صندوق صدقات در سطح استان به چند شیوه سنتی و مکانیزه جمع‌آوری می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه با توجه به توسعه تکنولوژی چندی پیش از سوی مدیریت این نهاد در البرز وعده داده شده بود که طرح‌هایی برای بهره‌مندی از تکنولوژی روز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اجرا ‌شود، سرانجام این طرح‌ها به کجا انجامید، تصریح کرد: طرح‌های متعددی در این حوزه از سوی مدیریت ارشد کمیته امداد و در استان البرز در دست انجام است که از آن جمله می‌توان به نصب صندوق‌های الکترونیکی جمع‌آوری صدقات اشاره کرد.

طاهری ادامه داد: بر اساس این طرح، صندوق‌هایی طراحی و در معابر نصب می‌شود و مردم از طریق کارت‌های اعتباری بانکی خود می‌توانند کمک‌های نقدی خود را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۶ صندوق الکترونیکی جمع‌آوری صدقات در ایستگاه‌های مترو استان البرز از جمله ایستگاه محمدشهر، کرج، گلشهر و اتمسفر نصب و راه‌اندازی شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا نصب این صندوق‌ها تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در حال تامین اعتبارات مالی لازم برای این منظور بوده و در تلاش هستیم تا در نقاط مختلف استان البرز از این صندوق‌ها استفاده کنیم.

طاهری اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، سهولت در پرداخت، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ساماندهی مبالغ جمع‌آوری شده از محل کمک‌های نقدی خیران و مردم نوع‌دوست استان البرز است.

وی گفت: مردم استان البرز همواره در امور خیر و کمک به نیازمندان و مستمندان پیش‌قدم هستند و امیدواریم با افزایش حمایت‌های مردمی بتوانیم خدمات بیشتری به نیازمندان به ویژه افراد و خانواده‌های  زیرپوشش ارائه دهیم.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x