تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

بی اخلاقی در جام پهلوان اخلاق!

  • کد خبر : 21390
  • 20 بهمن 1392 - 15:38

البته در این سالها بی حرمتی های زیادی به خبرنگاران شده که آنا نتوانسته اند حق خود را بگیرند و به نظر می رسد این مورد نیز یکی از همان مواردی باشد که حقوق خبرنگاران پایمال شده است.

به گزارش کمال مهر، روز ۵ شنبه و در حاشیه برگزاری جام تختی علیرضا رضایی مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان در اقدامی دور از انتظار در واکنش به مطلب انتقادی یک کارشناس کشتی با سیلی زیر گوش این خبرنگار زد تا بار دیگر اعتبار خبرنگاران ورزشی اینبار در یک تورنمنت بین المللی زیر سوال برود.


البته پس از آن قهرمان سابق جهان عنوان کرد که به دلیل توهین این خبرنگار چنین کاری را انجام داده است، هرچند این خبرنگار مدعی است که به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد اما سوال ما این بوده که آیا در صورتتوهین احتمالی این خبرنگار که البته دور از ذهن بوده آیا علیرضا رضایی حق دارد که به یک خبرنگار توهین کند و وی را مورد عنایت قرار دهد؟

فرض را بر این گرفته که آن خبرنگار به رضایی توهین کرده اما با توجه به جایگاه حقوقی و البته بدون توجه به جایگاه حقیقی رضایی آیا مراجع بالاتری برای برخورد با این خبرنگار وجود نداشته که رضایی بخواهد از آن طریق این موضوع را پیگیری کند. اگر قرار بر این باشد که هرکسی برای خود قانون را اجرا کند بی تردید سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و چه بسا شاهد بی حرمتی هایی بیش از این باشیم. البته در این سالها بی حرمتی های زیادی به خبرنگاران شده که آنا نتوانسته اند حق خود را بگیرند و به نظر می رسد این مورد نیز یکی از همان مواردی باشد که حقوق خبرنگاران پایمال شده است.

بی حرمتی به خبرنگاری که از صبح تا شب برای پوشش این جام که به نام پهلوان تختی بوده به سالن آمده و آخر شب با سیلی مسئول فدراسیون خسته نباشید دریافت می کند بی شک جای هیچ توجیهی ندارد و عجیب است که چرا مسئولان فدراسیون در این ارتباط سکوت کرده اند؟

این خبرنگار کشتی جدا از جایگاه حقیقی خود دارای یک منزلت اجتماعی نیز بوده که از سوی رضایی و البته مدعیان خبرنگاری نادیده گرفته شده و جلوی چشم صدها تماشاگر رشته پهلوانی با وی برخوردی نادرست و البته غیراخلاقی شده است؟!

پر واضح است که در صورت برخورد نکردن مسئولان فدراسیون کشتی و البته شخص رسول خادم که جامعه کشتی همیشه وی را به اخلاق مداری می شناسند از این پس هیچ خبرنگار کشتی نویسی جرات نوشتن مطالب انتقادی را نخواهد داشت و جواب خبرنگاران محترم با سیلی داده می شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x