تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ایران تنها کشوری است که امریکایی ها در آن هیچ جایگاه و پایگاهی ندارند

  • کد خبر : 21188
  • 20 بهمن 1392 - 8:44
ایران تنها کشوری است که امریکایی ها در آن هیچ جایگاه و پایگاهی ندارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرزگفت: ایران تنها کشوری است که امریکایی ها در آن هیچ جایگاه و پایگاهی ندارند و حتی تحولات سیاسی در انتخابات دولت ها نتوانستند در آن جایگاهی داشته باشند.

گروه استانی«کمال مهر»؛ حجت الاسلام محمد جواد موحد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران پایبندی رهبری انقلابیون ومسئولین ایرانی به اصول اولیه انقلاب است که مانند خورشیدی در سطح منطقه می درخشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب منحصر به فردی است که در دنیا نظیری نداشته و ندارد زیرا بر خلاف ملت ها و انقلاب های دیگر بر محور توحید و خداپرستی شکل گرفته بنابراین، انقلاب ما ماهیتی اسلامی دارد و انقلابی است که از همه جهات مادی، معنوی، سیاسی ، روح و هویت اسلامی دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرزتصریح کرد: امام راحل ما یک آزاد اندیش موحد مسلمانی بود که به دنبال احیای انقلاب توحیدی بود و آن را به ثمر رساند.
وی ادامه داد : ایران تنها کشوری است که امریکایی ها در آن هیچ جایگاه و پایگاهی ندارند و حتی تحولات سیاسی در انتخابات دولت ها نتوانستند در آن جایگاهی داشته باشند.
حجت الاسلام موحد با اشاره به مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران گفت: ولایت‌پذیری، ایجاد روحیه خودباوری و خوداتکایی در میان آحاد ملت ایران مهم‌ترین دستاورد اجتماعی انقلاب اسلامی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ،رمز پیروزی انقلاب و دوام این انقلاب را چنین بیان داشت : وجود ولایت فقیه و مردم مومن و انقلابی خواستگاه مکتب اهل بیت باعث پیروزی و تداوم این انقلاب عظیم بوده اند
حجت الاسلام موحد در پایان خاطرنشان کرد: این انقلاب پدیده‌ای بی‌نظیر در میان حرکت‌ها و انقلاب‌های بزرگ دنیا به شمار می‌رود.

منبع: هادیان البرز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x