تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

۲۲۲ نماینده از مواضع رئیس مجلس در تونس قدردانی کردند

  • کد خبر : 21011
  • 19 بهمن 1392 - 14:26
۲۲۲ نماینده از مواضع رئیس مجلس در تونس قدردانی کردند

۲۲۲نماینده مجلس از مواضع رئیس جمهور در جشن قانون اساسی تونس تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی کمال مهر، ۲۲۲ تن از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای از مواضع اخیر علی لاریجانی رئیس مجلس در کشور تونس قدردانی کردند.در این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم:

مواضع انقلابی و شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی نشان داد که علی رغم بعضی از تغییر تاکتیک‌ها ندای انقلاب اسلامی همچنان در جهان تک قطبی زورگو طنین انداز است.

سخنان ضد استکباری رئیس مجلس، شورای اسلامی در مراسم جشن قانون اساسی کشور تونس، پیام توده‌های رنج کشیده و رنج دیده از جهانخواران ستمگری بود که همه چشم امیدشان به نمایندگان انقلابی ایران است.

ترک جلسه توسط هیئت نمایندگی آمریکا نشان داد سردمداران این نظام استکباری تا چه میزان کم ظرفیت و ناتوان در مواضع خویش هستند.

با الطاف الهی مردم شهید پرور فرزندان خمینی کبیر و پیروان فرزند خلفش خامنه‌ای در روز ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که انقلاب اسلامی همچنان توفنده، کاخ سفید را به لرزه درخواهد آورد و شعار مرگ بر آمریکایشان در آفاق هستی خواهد پیچید و نشان خواهند داد که سازشکاران هرگز قهرمان ملت ایران نخواهند شد. همانگونه که مقام معظم رهبری امروز صبح فرمودند؛ سازش با مستکبران به جایی نخواهد رسید.

ما نمایندگان سپاس خود را از جناب آقای دکتر لاریجانی و مواضع برحق ایشان اعلام کرده و توفیق ایشان و سایر مسئولان انقلاب اسلامی را در رسانیدن پیام جمهوری اسلامی به جهانیان از خدای بزرگ مسئلت داریم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=21011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x