تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

صف های طویل دریافت سبد کالا در کرج ادامه دارد+عکس

  • کد خبر : 20495
  • 19 بهمن 1392 - 11:43
صف های طویل دریافت سبد کالا در کرج ادامه دارد+عکس

با آنکه در استان تعداد مراکز توزیع کالا بالاست اما مردم برای دریافت کالا به فروشگاه رفاه واقع در میدان مادر مراجعه میکنند و دلیل این امر را به اتمام رسیدن توزیع در فروشگاهای دیگر میدانند.

 

کمال مهر:

استان البرز با جمعیتی بالغ بر ۱٬۶۱۴٬۶۲۶نفر، چهارمین شهر پرجمعیت ایران محسوب میشود این استان مانند استان های دیگر در حال حاضر شاهد توزیع سبد کالا می باشد.
با آنکه در استان تعداد مراکز توزیع کالا بالاست اما مردم برای دریافت کالا به فروشگاه رفاه واقع در میدان مادر مراجعه می کنند و دلیل این امر را به اتمام رسیدن توزیع در فروشگاهای دیگر می دانند.
به گزارش کمال مهر، فروشگاه رفاه واقع در کرج-میدان مادر یکی از مراکز توزیع سبد کالا محسوب میشود اما در این مرکز مانند دیگر مراکز توزیع دیگر؛ موجب نارضایتی مراجعین به این فروشگاه شده است.
بنابراین گزارش آن‌چه که بیش از هر چیز در صف‌های سبد کالا آزار دهنده است تحمل ازدحام جمعیت توسط مراجعین می باشد که علاوه بر انتظار مردم را تحت فشار قرار میدهد که برخی از آن‌ها حضور خود در این صف ها از ساعت ۴ و ۵ بامداد اعلام کرده اند در حالی که با این حضور، نام آنها را برای دریافت کالا اعلام نکرده اند و آنها یقین دارند که تا عصر باید منتظر بمانند.
به گزارش خبرنگار کمال مهر ؛اما مشکل اصلی مردم به ایجا ختم نمیشود بلکه نا منظم بودن در توزیع و وقفه در اعلام کردن اسامی مراجعین است که باعث شده مردم نه تنها برای مسببان دعای خیر نکنند بلکه آنها را مقصر اصلی در این امر بدانند .

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام /ندا ترکاشوند

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x