تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی و هوایی ارتش با فرمانده کل قوا+صوت

  • کد خبر : 20982
  • 19 بهمن 1392 - 12:35
دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی و هوایی ارتش با فرمانده کل قوا+صوت

نتقادها منصفانه باشد،دولت چندماهی بیشتر نیست آمده،باید فرصت داد.هم منتقدین با شرح صدر رفتارکنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار کنند.

به گزارش گروه سیاسی «کمال مهر»؛

 

 

رهبرانقلاب:ملت،مسئولین ونخبگان وحدت خودرا حفظ کنند/انتقادها منصفانه باشد،دولت چندماهی بیشتر نیست آمده،باید فرصت داد.هم منتقدین با شرح صدر رفتارکنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار کنند.

رهبرانقلاب:امروز مشاهده میکنیم،دشمنان حرفهایی میزنند که این مایه عبرت ملت ماست.ملت مذاکرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریکاییها را زیرنظر داشته باشند/بعضی میخواهند نظرمردم را از دشمنی دشمن منصرف کنند.

 

رهبرانقلاب:جمهوری اسلامی متکی به ایمان و محبت و اراده مردم است/انشاءالله در ۲۲بهمن خواهید دید که ملت ایران می آیند و استحکام و اقتدار ملی خود را فریاد میزنند.

رهبرانقلاب:راز ماندگاری نظام اسلامی تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست همانطور که امام بزرگوار اینطور بود/هیچ نباید این صراحت را از دست داد،تاکتیکها را میتوان عوض کرد ولی اصول باید مستحکم بماند.

رهبرانقلاب: گاهی یک حادثه ابعادی پیدا میکند که حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه ۱۹ بهمن از این قبیل بود
رهبرانقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی: قدرتهای مداخله گر میخواهند به مردم کشورها القا کنندکه استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ کسانی هم در داخل کشورها از جمله در ایران حرف آنها را تکرار میکنند

دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با فرمانده کل قوا، از ساعتی دیگر در حسینیه امام خمینی آغاز خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x