تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مسابقه سراسری «پاسخ ملی به شرمن و کری» در واکنش به اظهارات ضدایرانی مقامات آمریکایی

  • کد خبر : 20765
  • 19 بهمن 1392 - 6:42
مسابقه سراسری «پاسخ ملی به شرمن و کری» در واکنش به اظهارات ضدایرانی مقامات آمریکایی

آثار برگزیده در ۳ بخش «طرح»، «کاریکاتور» و «دست‌نوشت» روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سایت خبرگزاری فارس منتشر شده و به سه اثر برتر در هر بخش، جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

 

خبرگزاری فارس: مسابقه سراسری «پاسخ ملی به شرمن و کری» در واکنش به اظهارات ضدایرانی مقامات آمریکایی

به گزارش کمال مهر، مقامات آمریکایی به ویژه جان کری وزیر خارجه و وندی شرمن معاون وی، طی ماه های اخیر به بهانه های مختلف مکرراً به ملت بزرگ ایران توهین کرده و تلاش کرده اند با ادبیات تحقیر آمیز، عزت ملی ایرانیان را خدشه دار سازند.

علی رغم توافق ژنو و  حرکت دولت ایران در فرایند اعتمادسازی درباره صلح آمیز بودن برنامه هسته ای، جان کری همچنان ملت ایران را به حمله نظامی تهدید کرده و از روی میز بودن گزینه نظامی سخن می گوید، یا به جای وعده لغو تحریم های غیرقانونی، بر باقی ماندن تحریم ها اصرار می ورزد. وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا نیز  مردم ایران را فریبکار ژنتیک می خواند، گستاخانه از ایران می خواهد برنامه موشکی خود را هم برچیند، به صراحت از سران فتنه نام می برد و حمایت می کند، توزیع سبد کالا را به پول های آزاد شده ایران ربط داده و مردم ایران را چنان فقرزده می خواند که گویا با پول های آزاد شده به غذا رسیده اند! و…

نظر به ضرورت پاسخ دهی ملی و قاطع به اظهارات توهین آمیز با توجه به اینکه در ایام الله دهه فجر و سالروز سقوط حکومت دیکتاتوری وابسته به آمریکا در ایران به سر می بریم، خبرگزاری فارس مسابقه ای ملی برای برگزیدن بهترین پاسخ مردمی به توهین مقامات آمریکایی در قالب سه بخش «طرح گرافیکی»، «کاریکاتور» و «دست نوشت» برگزار کند.

آثار برگزیده روز ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در خبرگزاری فارس منتشر شده و به سه اثر برتر از هر بخش، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

آثار خود را با پیوست نام و نام خانوادگی، تلفن و پست الکترونیک حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه به آدرس fajr@farsnews.com ارسال کنید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x