تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

راهپیمایی ۲۲ بهمن همایش وحدت مردم ایران در مقابل زورگویان عالم است

  • کد خبر : 20734
  • 18 بهمن 1392 - 19:28
راهپیمایی ۲۲ بهمن همایش وحدت مردم ایران در مقابل زورگویان عالم است

امام جمعه چهارباغ گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن همایش وحدت مردم ایران در مقابل زورگویان عالم است و مردم ایران در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که همواره در دفاع از آرمانها و دستاوردهای نظام اسلامی خود استوار و ثابت قدم هستند.

گروه استانی«کمال مهر»؛حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهارباغ با تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهارداشت:مردم ایران با حضور گسترده و با شکوه خود در این راهپیمایی هر ساله به نظام سلطه و استکبار یادآوری می کند که همچنان با تمام توان در صحنه دفاع از آرمانهای خود آماده است.

وی افزود:راهپیمایی ۲۲ بهمن همایش وحدت مردم ایران در مقابل زورگویان عالم است و مردم ایران در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که همواره در دفاع از آرمانها و دستاوردهای نظام اسلامی خود استوار و ثابت قدم هستند.

خطیب جمعه چهارباغ در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد:ادبیات نامناسب دولتمردان آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران بیانگر درماندگی آنها است وامروزه دولتمردان آمریکایی بر خلاف توافق ژنو حرف هایی می زنند که نشان از سردرگمی آنها دارد.

وی تضعیف انقلاب را با وجود دارا بودن پشتوانه مردمی غیرممکن خواند وخاطرنشان کرد: باید مسوولان نظام همواره عزت و اقتدار مردم را حفظ کنند و با اتخاذ تدابیر دقیق و با استفاده از راه هایی بهتر مشکلات مردم را برطرف کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20734

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x