تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

۹۱ هزار نفر مشمول دریافت سبد کالا در استان البرز/ توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه دارد

  • کد خبر : 20575
  • 17 بهمن 1392 - 13:05
۹۱ هزار نفر مشمول دریافت سبد کالا در استان البرز/ توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از افزایش مراکز توزیع سبد کالا در سطح این استان خبر داد و گفت: با توجه به کاهش دمای هوای استان و به منظور خدمت رسانی مناسب به مردم، ۲۰ فروشگاه میادین میوه وتره بار شهرداری های استان البرز نیز به شبکه توزیع سبد کالا افزوده شد.

 

به گزارش کمال مهر، ایرج موفق با بیان این مطلب در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز اظهار داشت: تا پیش از این۴۰ فروشگاه نسبت به توزیع سبد کالا اقدام می کردند که با افزوده شدن فروشگاه های میادین میوه و تره بار از ازدحام مردم در مقابل این مراکز جلوگیری به عمل می آید.

وی افزود: در حال حاضر فروشگاه های میادین میوه و تره بار در حال تجهیز کالا است و تافردا ۱۷ بهمن ماه به شبکه توزیع سبد کالا افزوده می شوند.

این مسئول تاکید کرد: شهروندان می توانند علاوه بر فروشگاه‌ های اسکاد (جهت توزیع سبد کالا برای کارکنان دولت)؛ فروشگاه‌ های اتکا(جهت توزیع سبد کالا برای کارکنان نیروهای مسلح)؛ فروشگاه‌ های رفاه (جهت توزیع سبدکالا برای مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی)؛ فروشگاه‌ های سپه، اتحادیه فرهنگیان و شهروند (جهت توزیع سبد کالا برای عموم مردم)، جهت دریافت سبد کالای خود به ۲۰ فروشگاه میادین شهرداری ها نیز مراجعه کنند.

۹۱ هزار نفر مشمول دریافت سبد کالا در استان البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه سخنان خود تعداد مشمولان دریافت سبد کالا در این استان را ۹۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس جامعه هدفی که ازسوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان هدفمندی یارانه ها در استانهای سراسر کشور مشخص و ابلاغ شده است، ۹۱ هزار نفر مشمول دریافت سبد کالاشناخته شدند که شامل؛ بازنشستگان، کارکنان، طلاب و سایر اقشار جامعه می شوند.

وی یادآور شد: علاوه بر این جمعیت  ۱۵۰ هزار نفراز نیروهای مسلح نیز مشمول این سبد کالایی شناخته شدند.

درخواست متقاضیان دریافت سبد کالا به وزارتخانه منعکس می شود

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر پیگیری درخواست شهروندانی که مشمول دریافت سبد کالا نشده اند، گفت: در حال حاضر در کنار تامین کالاهای مورد نیاز به منظور توزیع سبد کالای شهروندان در پی انعکاس درخواست متقاضیانی هستیم که معتقدند بر اساس شاخص های اعلامی مشمول دریافت سبد کالا می شوند اما اسامی آنان در لیست اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان هدفمندی یارانه ها موجود نیست.

شهروندان قبل از مراجعه به فروشگاه ها از مشمول بودن خود مطمئن شوند

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بخش قابل توجهی از صف های طولانی ایجاد شده در مقابل مراکز عرضه سبد کالا مربوط به افرادی است که از حضور خود در لیست سبد کالا مطمئن نیستند. وی در این رابطه گفت: شهروندان می توانند برای اطلاع از اینکه مشمول دریافت سبد کالا می شوند از سه طریق؛ ارسال کد ملی به شماره پیامک۵۰۰۰۴۹۹،  گرفتن شماره #۷۹۹* و یا مراجعه به سایت www.yaranehkala.ir از مشمول بودن خود اطمینان حاصل کنند تا با معضل ازدحام جمعیت در مقابل مراکز توزیع سبد کالا مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: شهروندان همچنین می توانند اعتراضات خود را با گرفتن شماره #۷۹۹* منعکس کنند تا به اعتراض آنان رسیدگی شود.

سهمیه مرغ سبد کالا تامین می شود

بخش دیگری از سخنان موفق به عدم تامین سهمیه مرغ در برخی سبد کالاها اختصاص داشت. وی در این رابطه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی کشور تامین برخی کالاها بویژه مرغ با مشکل مواجه شد که مهمترین علت آن به بسته بودن برخی جاده های کشور بازمی گشت.

وی با اشاره به اینکه سهمیه مرغ استان در برخی استانهای کشور در حال بارگیری است،افزود: بر اساس پیگیری های به عمل آمده سهمیه مرغ مورد نیاز استان که برخی مراکزعرضه کالا با آن مواجه هستند به زودی تامین می شود.

توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز همچنین تصریح کرد: بر اساس اطلاع رسانی هایی که طی روزهای اخیر صورت گرفته بود زمانبندی توزیع سبد کالا ۱۵ روز در نظرگرفته شده بود که بر اساس تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت مقرر شده است توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه یابد.

وی اظهار داشت: در این راستا از شهروندان درخواست می شود جهت جلوگیری از ازدحام و ایجاد صف های طولانی در ابتدا از مشمول بودن خود از طریق راه های اعلام شده اطمینان حاصل کرده و سپس با سعه صدر و آرامش نسبت به مراجعه به مراکز یاد شده اقدام  کنند.

 

 

 

 

 

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x