تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پیشنهاد غیر اخلاقی استقلال به مهاجم سایپا؟!

  • کد خبر : 20600
  • 17 بهمن 1392 - 14:20
پیشنهاد غیر اخلاقی استقلال به مهاجم سایپا؟!

مدیرعامل باشگاه سایپای البرز می‌گوید استقلالی‌ها با دادن پیشنهاد به شهباززاده در آستانه دیدار یکشنبه کار اخلاقی نکردند. سبحانی همچنین معتقد است آندو تیموریان باید در بازی پیش‌رو محروم باشد.

 

پیشنهاد غیر اخلاقی استقلال به مهاجم سایپا؟!

به گزارش کمال مهر، خلیل‌سپهر سبحانی درباره اعتراض باشگاه سایپا به محروم نشدن آندرانیک تیموریان اظهار کرد: تصور ما این است که کمیته انضباطی مرجع منصفی است. بازیکن و مربی ما را بدون هیچ دلیلی بلافاصله محروم کردند اما بازیکن استقلال که چندین هفته است اشتباهش ثابت شده هنوز محروم نشده است. ما می‌گوییم مشابه آن چه که با ما رفتار می‌کنید را باید با بقیه هم انجام دهید. ما انتظار انصاف از کمیته انضباطی داریم.

مدیرعامل باشگاه سایپا همچنین در پاسخ به این مساله که شایعه شده برخی‌ها که خود را نماینده استقلال معرفی کرده‌اند با سجاد شهباززاده برای حضور در استقلال به عنوان یار کمکی صحبت کرده‌اند، آیا این مساله صحت دارد یا نه؟ گفت: استقلال در این زمینه چیزی به ما اعلام نکرده است. اما به نظر نمی‌رسد در آستانه بازی رودررو چنین پیشنهادی اخلاقی و حرفه‌ای باشد. اگر استقلالی‌ها به شهباززاده پیشنهاد داده باشند دلیلی برای همکاری با آن‌ها نمی‌بینم.

وی افزود: استقلال هنوز چک مجید غلام‌نژاد را پاس نکرده است. یکی از دلایلی که می‌گویم نیازی برای همکاری با استقلال دیده نمی‌شود، همین است. ما اعتمادی به آن‌ها نداریم. اصلا فکر می‌کنم بحث‌های این چنینی پیش از بازی انحرافی است. آن‌ها می‌خواهند تمرکز ما را به هم بزنند.

سبحانی همچنین درباره فاصله زمانی استراحت تیمش با استقلال در مقایسه با آبی‌پوشان توضیح داد: ما قبل از بازی ۹ روز استراحت داریم ولی حریف تنها ۵ روز زمان خالی دارد. هر چه خواست خدا باشد اتفاق می‌افتد. اینجا هم فراموش نکنید ما در دو هفته پیش سه بازی در ۱۰ روز انجام دادیم. فشردگی لیگ برای همه است. با این همه آمادگی این را داریم تا مقابل استقلال بازی جوانمردانه انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند گفت: هنوز ناامید نیستیم. در لیگ برتر دو قطب به وجود آمده است، یکی در بالای جدول تیم‌هایی هستند که تلاش می‌کنند قهرمان شوند یا کسب سهمیه کنند و قطب دوم هم تیم‌هایی هستند که در پایین جدول برای ماندن می‌جنگندند. تیم های کمی در میانه جدول حاشیه امنیت دارند. صرف نظر از نتیجه‌گیری به نظر می‌رسد سایپا به لحاظ کیفی شرایط بهتری پیدا کرده است.

سبحانی در پایان درباره برنامه‌اش برای حفظ فیرات خبر داد و به ایسنا گفت: باید دلیلی برای تغییر کادر فنی وجود داشته باشد. معتقدم ثبات می‌تواند زمینه‌ای برای پیشرفت تیم فوتبال‌مان را فراهم کند. منطق کاری‌مان در ثبات است. ما برنامه سه ساله داریم و پیگیر آن هستیم. در حال حاضر هم به اهداف پیش‌بینی شده خود رسیده‌ایم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x