تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

دایی: آقایان نمی توانستید مشکل را حل کنید چرا آمدید؟خدا را شکر کسانی که خود را مالک پرسپولیس می دانند از جیب شان خرج نمی کنند

  • کد خبر : 20628
  • 17 بهمن 1392 - 14:56
دایی: آقایان نمی توانستید مشکل را حل کنید چرا آمدید؟خدا را شکر کسانی که خود را مالک پرسپولیس می دانند از جیب شان خرج نمی کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا در خصوص مشکلات مالی تیم پرسپولیس تصمیم نهایی خود را خواهیم گرفت.

کمال مهر:علی دایی اظهار داشت: از سه ماه پیش مشکلات مالی داریم. مسئولان هفته قبل در جلسه هیئت مدیره که من نیز حضور داشتم قول‌هایی داده بودند ولی تا این لحظه هیچ یک از این وعده‌ها عملی نشده است. متاسفانه بعضی‌ها باشگاه پرسپولیس را به خاطر منافع خود خراب می‌کنند و این مسائل از سه چهار ماه پیش در تیم وجود داشت و متاسفانه کسانی هستندکه مثل آب خوردن دارند این تیم را خراب می‌کنند و فکر مردمی نیستند که عاشق پرسپولیس هستند.

بازیکنان پرسپولیس خیلی با غیرت هستند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این بچه‌ها خیلی باغیرت هستند، آنها با تمام جانشان برای تیم زحمت کشیدند و ما با احترامی که برای پرسپولیس قائلیم، فردا تصمیم نهایی را برای پرسپولیس می‌گیریم و کاری می‌کنیم که به صلاح پرسپولیس باشد.
مگر بازیکن شرمنده زن و بچه اش نمی شود؟

وی بیان داشت: مگر یک بازیکن نمی‌تواند شرمنده زن و بچه خود شود؟ مسئولان قول و قراری دادند که این مشکلات را حل کنند اما هیچ یک از َآنها عملی نشده و همچنین آقایان سر تمرین پرسپولیس هم نیامدند.

بعضی‌ها صفر در صد هم پول نگرفته‌اند

دایی در ادامه تصریح کرد: مگر بازیکنان من مشکل پاداش دارند بازیکنان پرسپولیس برای پاداش بازی نمی‌کنند ما بازیکنی داشتیم که ۲۰ درصد، ۲۵ درصد و حتی صفر درصد پول خود را هم نگرفته‌اند. ما در این جلسه هیئت مدیره در این خصوص صحبت می‌کنیم که این مشکلات مالی را حل کنند ولی این موضوع عملی نشده است

آقا شما که مسئولیت قبول کردی نداری بگو ندارم آدم زیر قسم خودش نمیزند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: نه خبری از پاداش بوده نه خبری از ۴۳ میلیارد بوده اما این را دارم میگویم آقا نداری بگو نداریم تا یک ماه دیگر نمی‌توانیم بدهیم اما این که قول میدهید هفته بعد! آدم یا قسم نمی‌خورده یا اگر قسم می‌خوره باید عمل کنه.


آقای مسئول بیاید رو در رو صحبت کند نه جای دیگر مصاحبه کند

وی در مورد علی پروین گفت: نمی‌دانم این آقا اگر نمی‌توانست کمک کند برای چه مسئولیت قبول کرد طی دو هفته گذشته خبری از این آقا نیست و حتی نمی‌آید رو در رو صحبت کند من به این آقا تأکید می‌کنم اگر حرفی دارد بیاید رو در رو با بازیکنان بگوید نه اینکه جای دیگری مصاحبه کند.
اگر تیم مال دولت است چرا حمایت نمیکند؟

دایی در مورد وزارت ورزش و جوانان گفت: من نمی‌دانم دولت وظیفه‌اش چیست؟ اگر تیم مال آنهاست پس چرا خودشان را کنار کشیدند و اگر نیست اعلام کنند که تیم متعلق به ما نیست و باید فکر دیگری کنیم. خدا را شکر آقایان از جیبشان پول نمی‌دهند وگرنه واویلا می‌شود.

کسی که خودش را به خواب زده هیچوقت بیدار نمی شود

وی ادامه داد:‌ نگاه کنید، با برد پرسپولیس مقابل سپاهان مردم چقدر خوشحال می‌شوند اما آن کس که خودش را به خواب زده هیچ وقت بیدار نمی‌شود. مسئولان وزارت ورزش بیایند جواب بدهند با حرف که نمی‌شود حمایت کرد. از کره مریخ هم خبرنگاران زنگ بزنند من هم می‌گویم حمایت اما مگر با حرف است که فقط بلدند حرف بزنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی‌ها که پرسپولیسی هم بوده‌اند نمیخواهند تیم نتیجه بگیرد و هیچ گونه حمایتی هم نکرده‌اند.

خدا پدر رویانیان را بیامرزد حداقل با بچه‌ها حرف می‌زد

وی افزود: مشکل ما این است که پول قرارداد بچه‌ها را نداده‌اند. ما تا فردا تکلیف پرسپولیس را روشن می‌کنیم. خدا پدر رویانیان را بیامرزد که حداقل می‌آمد با بچه‌ها حرف میزد اما فعلاً که کسی جوابگوی بازیکنان نیست، یک نفر نیامده اینجا با بازیکنان حرف بزند. فقط از بیرون تیم را با منافع خودشان مقیاس می‌کنند.

دایی در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر مشکلات به پایان برسد و البته ما تا فردا تکلیف پرسپولیس را روشن می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x