تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تودیع و معارفه فرمانده سپاه مهرشهر/ حسینی مطلق:بکارگیری جوانان مومن و متعهد در مدیریت ها باعث پیشرفت و شکوفایی می شود

  • کد خبر : 20472
  • 17 بهمن 1392 - 12:05
تودیع و معارفه فرمانده سپاه مهرشهر/ حسینی مطلق:بکارگیری جوانان مومن و متعهد در مدیریت ها باعث پیشرفت و شکوفایی می شود

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) در مهرشهر با حضور سردار حسینی مطلق فرمانده سپاه استان البرز ، سردار مولایی وسید حقیقی فرماندهی نیروی انتظامی کرج، عزیزاکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه مهرشهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان »کمال مهر»؛ فرمانده سپاه استان البرز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام هادی (ع) شهرستان مهرشهر که در فرهنگسرای شاهد فاز۴مهرشهر با حضور امام جمعه مهرشهر ،نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز ،فرماندهان لشکر و کشوری ، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد گفت:بکارگیری جوانان مومن و متعهد در مدیریت ها باعث پیشرفت و شکوفایی می شود.

سردار حسینی مطلق هدف اصلی از این جابجایی را سپردن سنگر بدست جوانان دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری به جوانگرایی تایید داشته و حفظ تجربیات پیشکسوتان را در رأس امور می دانند که باید سنگر را به دست جوانان بسپاریم.

وی در ادامه سخنانش افزود:استفاده از جوان ترها برای فرماندهی ها مورد تاکید رهبری است و از تدابیر رهبر معظم انقلاب به سخنان ایشان اشاره میکنم که فرمودند : در طول تاریخ ،شما هر جا پرچم برافراشته حق را ملاحظه می کنید در پای آن جمع جوان با ایمان را خواهید دید .غیر از این نمی شود ، انقلاب ما را جوانها پیروز کردند ، جنگ را هم جوانان اداره کردند کشور را هم باید جوانها پیش ببرند این انقلاب را هم جوانها باید به ثمر برسانند.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان از سی سال خدمات سرهنگ عابدینی تقدیر و تشکر بعمل آورده و از خداوند منان علو درجات را مسئلت داشتند. و با تبریک به جناب سرهنگ قادری با تاکید بر لزوم حفظ انسجام و حفظ تجربیات پیشکسوتان  ، تمام تلاش خود را برای اداره مجموعه سپاه ناحیه امام هادی (ع) بکار بگیرند.

در ادامه برنامه امام جمعه مهرشهر به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت :جا دارد که از اینجا از این برادر عزیز با صفا و صمیمی سرهنگ عابدینی تقدیر و تشکر کنم.

وی در ادامه افزود : راه اندازی سپاه ناحیه امام هادی(ع) مقارن بود با راه اندازی ستاد نمازجمعه مهرشهر،مردم مهرشهر به تاسیس این دو نهاد انقلابی به خود می بالیدند و زحمات این برادر عزیز برای تشکیل و راه اندازی این نهاد انقلابی جای تشکر دارد و امیدواریم سرهنگ قادری نیز در ادامه راه ایشان موفق و سربلند باشند.

در پایان این مراسم از خدمات سی ساله سرهنگ علی عابدینی تجلیل و طی حکم سردار حسینی مطلق فرمانده سپاه  استان البرز سرهنگ قادری ، به سمت فرماندهی سپاه ناحیه امام هادی (ع) شهرستان مهرشهر منصوب  گردید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x