تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اظهارات “ظریف”درباره رژیم صهیونیستی با مبانی جمهوری اسلامی سازگار نیست

  • کد خبر : 20139
  • 16 بهمن 1392 - 7:26
اظهارات “ظریف”درباره رژیم صهیونیستی با مبانی جمهوری اسلامی سازگار نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در صحن علنی امروز بهارستان با اشاره به موضوعات مطرح شده در رسانه‌های خارجی درباره اظهارات “ظریف”، وزیر امور خارجه کشورمان پیرامون شناسایی و وضعیت رژیم صهیونیستی٬ گفت:‌ اظهارات وی درباره این رژیم با مبانی جمهوری اسلامی سازگار نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی کمال مهر؛ ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه علنی امروز بهارستان و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور در اخطاری با استناد به اصل هشتم قانون اساسی و با بیان اینکه نباید همه چیز را معطوف به بودجه دانست و از دیگر موضوعات کشور غافل شد، اظهار داشت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در مصاحبه‌های خود با رسانه‌های خارجی موضوعاتی را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: رسانه‌های خارجی از قول وزیر امور خارجه درباره شناسایی و وضعیت رژیم صهیونیستی گفته‌اند که موضوع رژیم اشغالگر قدس منوط به ملت فلسطین است، این اظهارات با مبانی جمهوری اسلامی سازگار نیست و از طرف دیگر معلوم نیست که چرا آقای وزیر در رابطه با هولوکاست حرفهایی زده ولی هیچ‌گاه درباره موضوعاتی مانند هیروشیما صحبت نمی‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: همچنین شاهد هستیم که وزیر امور خارجه در مصاحبه‌های خود با رسانه‌های خارجی، زبان رسمی کشور را کنار گذاشته و انگلیسی صحبت می‌کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20139

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x